יצחק שום פוטר במפתיע מפנאתינייקוס

ההנהלה: אמנם הקבוצה ניצחה בשלושת משחקי פתיחת העונה, אך היא לא שיחקה מספיק טוב

המאמן הישראלי של פנאתינייקוס היוונית, יצחק שום, פוטר היום (ב') במפתיע ע"י הנהלת הקבוצה, בעקבות חילוקי דעות עם חבר המנהלים. שום, שהביא בעונה שעברה דאבל היסטורי לפנא, נמצא ככל הנראה כבר בדרכו ארצה.

ביוון הגיבו בתדהמה על הדחתו הפתאומית של שום, שפתח את העונה ביוון עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. לטענת הנהלת פנאתינייקוס, הקבוצה אומנם ניצחה אך לא שיחקה מספיק טוב. מהנהלת המועדון לא נמסרה עד לסגירת הגיליון הודעה רשמית, והודעה כזו תצא מאוחר יותר.

נודע, כי שום ישב עם הנהלת הקבוצה והגיע עמה לסיכום לגבי הפסקת עבודתו בקבוצה. על-פי ההערכות, שום יקבל פיצוי כספי בשל הפסקת חוזהו לפני סיום ההתקשרות. כזכור, שום זכה בדאבל בעונתו הראשונה ביוון, והביא לפנאתינאיקוס אליפות ראשונה אחרי שבע שנות בצורת בצילה של אולימפיאקוס. כמו כן, הצליחה הקבוצה בליגת האלופות לזכות בארבע נקודות ובמענק מאופ"א בגובה של 9.2 מיליון פרנקים שוויצרים.

את העונה האירופית הנוכחית בליגת האלופות פתחה פאנתינייקוס תחת הנהגתו של שום עם ניצחון ביתי 2:1 על רוזנבורג והפסד חוץ 0:1 לאיינדהובן. שום היה אמור להובילה למשחק מול אלופת אנגליה, ארסנל.

מחליפו של שום צפוי להיות מאמנה לשעבר של פאוק סלוניקי, אנגלוס אנאפסיאדיס. כזכור, אנאפסיאדיס פוטר לאחר שקבוצתו הודחה ע"י מכבי ת"א במוקדמות ליגת האלופות.