סדר מקוצר

עו"ד רון גזית ייצג את קשת בעיסקה מול סבן, עו"ד דפנה זוסמן-שניצר ייצגה את ליפמן ברכישת דיון, ועו"ד מוטי ארד מייצג את אם. סיסטמס בתביעה שהגיש נגדה אמיר באן

עו"ד רון גזית, ממשרד רון גזית, רוטנברג, ייצג את קשת בעיסקה מול חיים סבן, שרכש 23% ממניותיה. עו"ד אבי אורטל, ממשרד צלרמאייר, פילוסוף, ייצג את סבן. גזית, יחד עם דודי ורטהיים, בנו של מוזי ורטהיים, יזמו את הקמתה של שידורי קשת לפני 12 שנים ומאז משרדו מייצג חברה זו בכל ענייניה. עתה, נערכת שידורי קשת להגשת הצעה במכרז שפירסמה הרשות השניה ומשרד רון גזית, רוטנברג מטפל בכל ההיבטים המשפטיים של ההצעה.

עו"ד דפנה זוסמן-שניצר, ממשרד שניצר, גוטליב, שרון, ייצגה את ליפמן הנדסה אלקטרונית, ברכישת דיון הבריטית תמורת 69 מיליון דולר במזומן. בעיסקה מצד ליפמן, טיפל גם משרד עוה"ד האנגלי, בייקר-מקנזי. המוכרים - קרן תמרז הבריטית בשליטת קבוצת זבלדוביץ וקרן ההשקעות GE, יוצגו בידי משרד עוה"ד האנגלי, פוקס ויליאמס.

עו"ד מני גורמן ונעמי לרר, ממשרד חיים סאמט, שטיינמץ, הרינג, טיפלו בהנפקה של אורקה אינטראקטיב, מקבוצת אמבלייז, בבורסת ה-AIM בלונדון. הטיפול נעשה בשיתוף עם משרד עו"ד בלונדון - ברווין, ליית'ון, פייסנר, שטיפל לצד משרד סאמט, גם בהנפקת פלסאון בזמנו.

עו"ד מוטי ארד, ממשרד מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, ברנדוויין, מייצג את אם. סיסטמס, בתביעה שהגיש נגדה אמיר באן, אחד ממייסדיה. עו"ד יצחק גולדברג, מייצג את באן.

עו"ד ניסן שריפי, יו"ר ועדת המיסים בוועד מחוז ת"א של הלשכה, טוען כי על מס הכנסה להכיר בהוצאות של עורכי דין, ללימודי תואר שני במשפטים. זאת מאחר שלימודי התואר השני הם במהותם רענון והעמקה של חומר משפטי חדש. כמו כן, לדעתו, על שלטונות המס להתיר בניכוי כל הוצאה עבור השתלמות מקצועית של עורכי דין בחו"ל. שריפי טוען זאת בחוות דעת שכתב בנושא, לבקשת יו"ר הוועדה, עו"ד אילן בומבך.

משה בדש גם נגד רם כספי ופיני רובין. לבדש, כפי שנכתב כבר, יש טענות כלפי השופטים ורדה אלשיך ורון סוקול. אך לא רק כלפיהם: בדש טוען כי עוה"ד רם כספי ופנחס רובין, לחצו מטעם אסם ותנובה, על השופט סוקול, שלא להעניק לו פטור מאגרה. כן ציין, כי הם חברים אישיים של השופט מיכה לינדנשטראוס, נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, שאמור לדון בערעור אפשרי על ההחלטה בעניין הפטור מאגרה. כספי, בתגובה: "לא היה לי העונג להכיר את כבוד השופט סוקול או להופיע בפניו. ואינני מייצג בתביעה זו את תנובה וכל האמור בבקשה של משה בדש, ככל שהיא קשורה אליי, כאילו נאמר על ידי חייזר שנחת מהמאדים".

עו"ד יהודה רוה, ירצה השנה בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים, בקורס שיעסוק בהיבטים משפטיים ומעשיים של עסקאות כלכליות, ובהן פרוייקטי B.O.T. ו-PFI, עסקות היי-טק ומלונאות. במהלך הקורס, ינתח רוה עיסקאות שנעשו בתחומים אלה.

עו"ד אילן בומבך, ממשיך לכהן כיו"ר ועדת האתיקה של ועד מחוז ת"א. זאת לאחר ששני המועמדים לתפקיד - עורכי הדין אוריאל עינב וסיני קהת, לא הצליחו לעבור את המשוכה, ולא קיבלו מספיק קולות.