ספורט וירטואלי: מכון וינגייט מבקש לאסור על המכללה לחינוך גופני ע"ש זינמן להשתמש בכתובת "וינגייט"

לטענת המכון, המכללה לחינוך גופני משתמשת אף היא בכתובת האינטרנט WWW.WINGATE.CO.IL

מכון וינגייט פנה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להוציא צו מניעה זמני, האוסר על המכללה לחינוך גופני ולספורט על שם זינמן - השוכנת בתוך שטח המכון והמנהלת את בית המדרש למורים לחינוך גופני - לעשות שימוש בשם וינגייט בכתובת אתר האינטרנט שלה ובכתובות הדואר האלקטרוני או בכל כתובת אחרת. כן היא מבקשת לאסור על המכללה להתהדר בשם וינגייט בכל פרסום.

בפנייה לבית המשפט נאמר, כי ביוני 2002 עלה לאוויר אתר האינטרנט של מכון וינגייט, שהינו אתר יחיד במינו בתחום הספורט. לאחרונה גילה המכון, כי המשיבה שינתה את שם כתובת אתר האינטרנט שלה מ-WWW.ZINMAN.MACAM.AC.IL לכתובת WWW.WINGATE.CO.IL.

לדברי מכון וינגייט, שם האתר מופיע בפרסומים רבים של המשיבה, בכל העיתונים המרכזיים ועושה שימוש שלא כדין בשם וינגייט גם בכתובת הדואר האלקטרוני שלה.

לדברי המכון, באמצעות עוה"ד אלעד פלג וניר גלעד, מאחר שמדובר בשני גופים ציבוריים שכנים זה לזה, נעשה ניסיון ליישב את המחלוקת ביניהם שלא באמצעות בית המשפט, אולם הניסיון לא עלה יפה.

לדברי מכון וינגייט, ברשת האינטרנט מתקיימים הלכה למעשה שני אתרים זהים, בשל פעילותה בחוסר תום לב של המשיבה. בית המשפט מתבקש להורות למשיבה להפסיק לאלתר את השימוש הפסול בשם וינגייט, הן במסגרת שם אתר האינטרנט והן במסגרת הפרסומים השונים.

טרם נתקבלה תגובתה של המשיבה. (ת.א. 2358/04).