סופרקום גייסה 3.5 מיליון ד' ממשקיעים מוסדיים ופרטיים

לפי 85 סנט למניה * נסחרת בבורסת יורונקסט בבריסל לפי כדולר למניה בשווי חברה של 17 מ' ד'

סופרקום, המפתחת פתרונות טכנולוגיים לכרטיסים חכמים אשר משתלבים בפרוייקטים ממשלתיים, הודיעה היום כי השלימה גיוס פרטי של 3.5 מיליון דולר. סופרקום הנפיקה לקבוצה של משקיעים מוסדיים ופרטיים כ-4.03 מיליון מניות לפי מחיר של 85 סנט למניה. סופרקום נסחרת כיום בבורסת היורונקסט בבריסל לפי מחיר של 0.80 אירו, שהם כ-1 דולר, מה שאומר שההנפקה בוצעה בדיסקאונט של כ-15% על המחיר בשוק. השווי לפיו נסחרת כיום החברה עומד על כ-17 מיליון דולר.

בנוסף, הקצתה החברה למשקיעים בהנפקה כ-1.61 מיליון אופציות הניתנות למימוש למניות החברה לפי מחיר מימוש של 1.10 דולר למניה. אייל טוכמן, סמנכ"ל הכספים של החברה, ציין בהודעת החברה כי "הכספים שגייסנו נועדו על-מנת לתמוך בתהליכי ההטמעה של מערכות החברה בקרב לקוחותיה וכי בעתיד צפוי גיוס הון זה לשפר את יכולת החברה לקחת על עצמה פרוייקטים חדשים".

סופרקום, נזכיר, נמצאת כיום בתהליך לקראת רישום מניותיה בבורסה שמעבר לדלפק בארה"ב. מדובר ברישום כפול של המניות ולא בהנפקה של מניות חדשות. אתמול הודיעה החברה כי זכתה במכרז של ממשלת ארה"ב לאספקת דרכונים חכמים. רשויות הממשל האמריקני בחרו בחברה כספק ראשי לפרוייקט אשר היקפו מוערך ב-50 מיליון דרכונים בחמש השנים הבאות. סופרקום ציינה כי היא מעריכה שלזכייה במכרז תהיה השפעה מהותית על תוצאותיה הכספיות בשנים הקרובות. הכרטיס החכם אותו מפתחת החברה יכול לאפשר זיהוי של בעליו גם לפי טביעת אצבע או דוגמה של רשתית העין, מלבד תמונה בלבד.