טפנוקים מחדירה את החיתול הנושם

דץ ודצה קיבלו 30 אלף דולר תמורת הובלת הקמפיין

למרות התחזיות הקודרות, טפנוקים עושה כל מאמץ לשמור על נתח השוק שלה, שירד מ-%28 ל-%25, מול הדיויזיות הטכנולגיות והשיווקיות של הענקיות הבינלאומיות. אחרי סידרת הקמפיינים התדמיתיים בהם ספגה טפנוקים את הים, ושזיכו ב-96' את המותג במדליית זהב וב-97' במדליית כסף ו-6 מדליות בינלאומיות, משנה עתה טפנוקים קו, ומורידה את הכפפות. לא עוד פירסום תדמיתי, אלא פירסום אגרסיבי-מכירתי, לרגל השקת המותג "טפנוקים AIR".

טפנוקים מחדירה לשוק הישראלי את מה שכבר הורגלו בחו"ל לצרוך תחת השם "החיתול הנושם". מדובר בחיתול העשוי מחומר דמוי בד, המאפשר תנועת אוויר דו-כיוונית מהחיתול ואליו, וכן מכיל את חומר האלוורה, ובכך מיועד להקטין תופעות של פריחה ואדמומיות.

טפנוקים מקדימה בכך בשוק הישראלי את פמפרס (פרוקטר אנד גמבל) והאגיס (חוגלה קימברלי), שמשווקות חיתול "AIR" בחו"ל, אך עדיין לא החדירו אותו לארץ, מהלך שצפוי מצד שני הענקים בחודשים הקרובים.

טפנוקים מיישמת לצורך ההחדרה את גישת הטסטמוניאל, באמצעות צמד הסלבריטאים אורנה ומשה דץ, שמספרים על מגע הקסם של טפנוקים AIR, ואיך ש"החיתול הזה עושה לדץ חיים קלים". ל"גלובס" נודע כי שני הדצים קיבלו 30 אלף דולר תמורת השתתפותם בקמפיין.

חשוב לזכור שטפנוקים פועלת בשוק צפוף ודורסני מאוד, בו משקיעה האגיס תקציב של כ-4 מיליון דולר, פמפרס - 3 מיליון דולר, טיטולים - 1.5 מיליון דולר, ו"ליטופים" של סו כחצי מיליון דולר. הבעיה המרכזית של טפנוקים, עם תקציב של מיליון וחצי דולר, הוא ה-SHARE OF VOICE (נתח הקשב), שמסתכם בכ-%10, ונחשב קשה מאוד, כמעט בלתי אפשרי. זו הסיבה שהוחלט לעבור לפירסום מכירתי אינפורמטיבי, בו מסתכם תפקידם של דץ ודצה כפרזנטורים, ולצקת נופך תדמיתי קל בקמפיין מוטה מאוד לכיוון המכירתי.« ורד שרון-ריבלין « טפנוקים מחדירה את החיתול הנושם « דץ ודצה קיבלו 30 אלף דולר תמורת הובלת הקמפיין