לאחר אורקה: 10 חברות ישראליות ייבדקו האפשרות להנפיק בלונדון

יצאו בשבוע הבא לכנס משקיעים בלונדון (ב-London Capital Club) שצפוי להפגיש בינן לבין שורה של שחקנים מובילים בשוק ההון הלונדוני

לאאחרי ההנפקה המוצלחת של חברת אורקה בבורסת ה-AIM שבלונדון, נראה שיותר ויותר חברות ישראליות מגלות עניין בהנפקות בבורסות הלונדוניות החל מהבורסה הגדולה ה-LSE דרך בורסת ה-AIM וכלה בבורסת ה-OFEX, שמיועדת לחברות קטנות יותר ובשלות פחות. ביום שלישי הבא ייערך כנס משקיעים בלונדון (ב-London Capital Club), שצפוי להפגיש בין כעשר חברות ישראליות שמתעניינות בגיוסי הון ציבוריים או פרטיים, לבין שורה של שחקנים מובילים בשוק ההון הלונדוני, בהם חתמים, משקיעים מוסדיים, ברוקרים וספקי שירותים, בהם משרדי עו"ד ורו"ח.

בין החברות שיקחו חלק בכנס ניתן למצוא את חברת CallUp מקבוצת One, חברת Data Jce מקבוצת ניסקו, חברת GLOBAL BRAND S.A (חברת אחזקות שמחזיקה בפעילות של דומינוס פיצה בשוויץ), חברת ברם אחזקות (שלה חברות בנות בתחום הפלסטיקה) וחברת פגסוס.

מהצד הלונדוני יגיעו לכנס נציגים של קרנות השקעה, משקיעים מוסדיים, סיימון בריקינס מנכ"ל אופקס, גראהם דגלאס מהנהלת ה-LSE, הנספח הכלכלי הישראלי בלונדון, נציגים של חברת החיתום אלתיום (שהנפיקה את אורקה), גורמים מ-ARBUTHNOT, אחד מבנקי ההשקעות המובילים ב-AIM ועוד.

הכנס נערך על ידי חברת אקוויטי פרטנרס, בשיתוף עם חברת הבורסה הבריטית ה-LSE וחברת ABCHURCH, שעוסקת בתחום ה-PR, עם התמחות בשוק ההון הבריטי.