הד ארצי תובעת 480 אלף שקל מחיים שמש, סמנכ"ל באן.אם.סי

טוענת כי לא עמד בהתחייבויותיו בהסכם שנחתם עמו ואף החל לעבוד באן.אם.סי למרות שהתחייב לאי תחרות

הד ארצי הגישה לבית משפט השלום בתל-אביב תביעה בגובה 480 אלף שקל נגד חיים שמש, סמנכ"ל המוזיקה של אן.אם.סי.

הד ארצי טוענת, באמצעות עו"ד תדהר צור, כי שמש הציג את עצמו כמומחה בעל ניסיון בייצוג אמנים, הפקת תקליטים וגילוי כשרונות, ולאחר מו"מ הם התקשרו בהסכם.

הצדדים הסכימו כי יבצעו הפקות משותפות של מאסטרים ומוצרי שמע אחרים של אמנים ישראלים, וכי הד ארצי תשמש מפיצה בלעדית של המוצרים המשותפים. כן נקבע, כי הד ארצי תספק לחיים שמש באופן בלעדי מוצרים שהפיקה, והיא תשמש כמפיצה של מוצרים אלה.

הד ארצי טוענת עוד, כי העמידה לרשות שמש הלוואה של 20 אלף דולר למימון חודשי הפעילות הראשונים שלו. סוכם כי ההלוואה תוחזר לה במשך שלוש שנים.

כמו כן, שמש להד ארצי וביקש ממנה מימון עבור הפקת תקליט חדש של האמן אסף אמדורסקי. הד ארצי נענתה, והעבירה לידי שמש סכום של 180 אלף שקל. ואולם בפועל, שמש לא פעל בשום צורה לקידום הפקת התקליט של אמדורסקי.

להד ארצי זה הוברר רק לאחר שפנתה לאמדורסקי ודרשה כי יעמוד בהתחייבויותיו כלפיה להפקת התקליט, אך אמדורסקי כלל לא הבין במה מדובר. בשל כך, נאלצה הד ארצי להעביר לאמדורסקי סכומים נוספים, שעד כה לטענתה, הסתכמו ב-35 אלף דולר.

לטענתה, בדיעבד נודע לה כי ככל הנראה נקלע שמש לחובות. לטענתה, ככל שהעמיקו הסתבכויותיו הכלכליות, הוא נהג להציג בפניה מצגים מנופחים יותר, שעל פיהם זכה לקבל ממנה מקדמות, שנעלמו כלא היו.

בנוסף, טוענת הד ארצי, על אף ששמש התחייב בהסכם שלא להתחרות בחברה, שמש התקשר עם חברת אן.אם.סי, והוא משמש כיום כסמנכ"ל המוזיקה שם. לטענתה, בגין הפרת התנאי נמנעו ממנה הרווחים הכספיים שהיתה זוכה להם אילו היו מקיימים את ההסכם.

טרם הוגש כתב הגנה.