התוכנית "שומר מסך" דחקה את החדשות מהראש

השיגה רייטינג של 23.4% * "אהבה זה כואב" עם דנה מודן שומרת על רייטינג גבוה יחסית - 12.1%

התוכנית "שומר מסך" עם אמנון לוי מדורגת במקום הראשון בקרב משקי הבית היהודיים בטבלת הרייטינג של השבוע החולף.

התוכנית, המשודרת על-ידי הזכיינית טלעד, הצליחה להשיג רייטינג של 23.4% ולעקוף את חדשות ערוץ 2, שבמהלך השבועות האחרונים שמרה על המקום הראשון בטבלה. במקום השני עם רייטינג ממוצע של % 22.9 מדורגת, כאמור, מהדורת החדשות.

רשת הצליחה להתברג לעשירייה הראשונה, בין השאר בזכות שובו של יאיר לפיד בעונה חדשה, אשר הצליחה להגיע לרייטינג של 19.3% ודורגה במקום הרביעי.

כמו כן, רשת צברה נקודות בזכות העצרת לזכרו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, ששודרה ביום שבת במסגרת יום השידור של רשת. תוכנית זו הגיעה לרייטינג ממוצע של 15.8%. בעניין רשת ניתן לציין, כי יום שישי עליו היא אחראית עדיין לא מתרומם: תוכניתו של אדיר מילר, "ערב אדיר", מדורגת רק במקום ה-31 עם רייטינג ממוצע של 9.3% בקרב משקי הבית היהודיים.

ערוץ 1 הצליח להשיג רייטינג ממוצע של 16.4% ומיקום שישי בעשר התוכניות המובילות של השבוע, עם התוכנית "שישי בגאון".

ערוץ 10 אמנם לא הצליח להתברג לעשירייה הראשונה השבוע, אך מגמת השיפור ברייטינג של הערוץ שנראתה בשבועות האחרונים עדיים ממשיכה. התוכנית "אהבה זה כואב" עם דנה מודן הצליחה לשמור על רייטינג גבוה יחסית, שעמד השבוע על 12.1%. בנוסף, משחק הכדורגל בין בני סכנין למכבי חיפה, ששודר בערוץ ביום ראשון, הגיע לרייטינג של 10.6%.

התוכנית "משחק מקדים" עם גלית גוטמן הגיעה לרייטינג של 9.4%, וחדשות ערוץ 10 צברו רייטינג יומי ממוצע של 9.1%.

תוכניתו היומית של אסף הראל, שקיבלה הרבה כותרות בזמן האחרון בשל ה"חריגות המילוליות" שגררו קנסות מצד הרשות השנייה וכן איום בתביעה של ח"כ רוחמה אברהם, הגיעה לרייטינג ממוצע של 5.5%.

זכיינית ערוץ 2 קשת, כמו רשת וטלעד, הצליחה להכניס לעשיריה הפותחת שתי תוכניות: "איפה אתה חי" עם ארז טל, שסיימה את העונה והשיגה רייטינג ממוצע של 15.9%, והתוכנית "בולדוזר" שסגרה את עשר התוכניות המובילות השבוע בקרב משקי הבית היהודיים עם רייטינג של 14.3%.

עבור קשת, שהרגילה את הצופים במשך תקופה ממושכת להיות מובילת הטבלה במספר תוכניות גדול בהרבה משתיים, מדובר בירידה.

בסוגת החדשות, כאמור, ממשיכות חדשות ערוץ 2 להוביל את צמרת הטבלה השבועית. החדשות בשבת השיגו רייטינג של 19.5%, בעוד ש"אולפן שישי" של ערוץ 2 השיגה רייטינג של 16.6%. מבט של ערוץ 1 השיגה רייטינג ממוצע של 12.1%, ואילו חדשות ערוץ 10, כאמור, הגיעו לרייטינג ממוצע של 9.1%. תוכנית ההתנתקות וההצבעה שנערכה בשבוע שעבר, לעומת זאת, הגיעו לרייטינג של 13.4% בלבד.

המשדר ממוקם במקום ה-13 בטבלה בשבוע החולף. "אושרת בשש" בערוץ 2 והתוכנית "רואים עולם" של ערוץ 1, השיגו שתיהן רייטינג של 13.1%. המהדורה המוקדמת השיגה רייטינג של 12.1% ומדורגת במקום ה-19 בטבלה, ואילו "יומן" של ערוץ 1 ביום שישי סוגרת את העשירייה השנייה של השבוע החולף עם רייטינג של 10.8%. *