רוני אלרואי ירכוש 65% ממנדלסון בתמורה לכ-94.3 מיליון שקלים

מחיר העיסקה נעשה לפי 9.76 שקל למניה * לקונה הוענקו אופציות לרכישת מניות נוספות של החברה בשיעור של 12.5% לפי מחיר העיסקה

חברת מנדלסון הודיעה כי היום נמסר לה על חתימת הסכם למכירת 9.66 מיליון ממניותיה, כ-65% ממניותיה, שבידי קבוצת השליטה בחברה חברה לניהול השקעות בינא חיפה, מ.טינא, אלקטרה השקעות, ירון מנדלסון ואיריס ארבטמן לחברת נ.ש ש.מ.ר השקעות, שבשליטתו של מר רוני אלרואי.

בהתאם להסכם, במועד השלמת העיסקה, אשר יחול לא לא לפני יום 25 בנובמבר 2004 ולא יאוחר מיום 20 בדצמבר 2004, יימכרו המניות לאלרואי בתמורה ל-9.76 שקלים למניה ובתמורה לסכום כולל של כ-94.28 מיליון שקלים.

במסגרת ההסכם, הוענקו לקונה אופציות של מניות נוספות של החברה בשיעור 12.5%, ובתמורה לכל מניה שתימכר על-פי אופציה ישלם אלרואי לבינא 9.76 שקלים, ותוספת לתמורה כאמור שתחושב בשיעור של 4% לשנה בגין התקופה שממועד ההשלמה ועד למועד תשלום התמורה בגין מניות האופציה. אופציות הרכישה של הקונה ושל בינא יהיו ניתנות למימוש במשך תקופות של עד שנה ממועד ההשלמה.

כמו כן, כפוף להוראות הדין, יהודה מנדלסון והקונה הודיעו כי יסכימו להתחייב לקנות או למכור (בהתאם), תוך שנה, את החזקותיה של החברה בחברה-הבת GFF (בעקיפין) בשיעור של 85%, בתמורה לסכום השווה לעלות ההשקעה של החברה בתוספת הרווחים שנצברו.

אלקטרה הודיעה כי בשל מכירת 22.54% מההון של מנדלסון, ע"י החברה-הבת בבעלות מלאה, בעיסקה מחוץ לבורסה - תמורת סכום כולל של 32.7 מיליון שקל, היא מעריכה כי רווח ההון ברוטו שיצמח לה ממכירת המניות יהיה כ-7.5 מיליון שקל.