טרנד מיקרו תחלק בחינם תוכנת אנטי וירוס לטלפונים ניידים

התוכנה פועלת על מערכות הפעלה של מיקרוסופט וסימביאן, ותסופק בחינם עד יוני 2005

טרנד מיקרו (Trend Micro) הפכה לספקית תוכנות האנטי-וירוס האחרונה המספקת הגנה בפני וירוסים לטלפונים ניידים, בעזרת תוכנת אנטי-וירוס ואנטי ספאם חדשה לטלפונים ניידים הפועלים על מערכת ההפעלה Windows Mobile של מיקרוסופט ומערכת ההפעלה של סימביאן.

החברה מוציאה היום (ב') לשוק את גרסה 1.0 של Trend Micro Mobile Security, ותאפשר למשתמשי טלפונים חכמים להוריד את התוכנה ולהשתמש בה בחינם עד יוני 2005. המוצר מכיל הגנות מול איומים ניידים כדוגמת תולעי Cabir ו-Skulls Trojan האחרונים, ותאפשר סינון SMS ספאם, כך עולה מהודעות החברה.

לדברי טוד טימאן, דירקטור לשיווק התקני אבטחה בטרנד מיקרו, החברה מקווה למשוך המוני לקוחות שירכשו או יקבלו מכשירים סלולריים חדשים ומעודכנים כמתנות בחג המולד הקרב. טימאן אמר כי בכוונת החברה לאפשר להם להתקין את כלי האבטחה החדשה ולקבל עדכוני וירוסים ללא כל תמורה עד ה-30 ביוני 2005.

המוצר עובד כמו כל תוכנת אנטי-וירוס אחרת, המזהה איום נייד תוך שימוש בחתימות שפותחו על ידי טרנד מיקרו. התוכנה תגן על ההתקנים הניידים גם מאיומים חדשים בזמן אמיתי, כמו מאמצים של קודים זדוניים להתקין את עצמם על המכשירים הסלולריים. המשתמשים יוכלו גם לסרוק התקני אחסון המוחדרים לטלפונים נתמכים, או ליזום סריקות של התקנים ניידים באופן ידני.

את האנטי-וירוס החדש וחתימות האנטי-ספאם ניתן יהיה להטעין על המכשירים הניידים תוך שימוש ב-GPRS, שירות תקשורת אלחוטי לצרכי חיבור טלפונים ניידים לאינטרנט והמקובל בהתקני הדור השלישי. לחליפין, ניתן יהיה להעביר עדכונים תוך שימוש ב-Activesync של מיקרוסופט.