שרים קריוקי מבקשת לאסור על מפעילת ערוץ הקריוקי שידור שירים שהעבירה לה

חברת שרים קריוקי, ובעליה ומנהלה אבי פטמן, פנו לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בבקשה להוציא צו מניעה זמני, האוסר על חברת זואי אינטראקטיב קונטנט, מפעילת ערוץ הקריוקי בכבלים ובלוויין, לשדר את השירים שהעבירו לה, במסגרת הסכם שנחתם ביניהן במאי. המבקשים טוענים, כי בהסכם הבטיחה המשיבה, באמצעות רון דניאל, מנהל הערוצים בתחום הקריוקי, כי מחיר המנוי לערוץ לא יפחת מ-13 שקל, וכי חודשיים-שלושה מעליית הערוץ יהיו לו למעלה מ-100 אלף מנויים, והעמלות יסתכמו בלמעלה מ-100 אלף שקל בחודש.

לדבריהם, באמצעות עוה"ד דוד אבולעפיה ושלומי סבג, בחלוף הזמן הזה התברר, כי התמלוגים שתקבל המשיבה מהטלוויזיה, מהם ייגזרו העמלות, יעמדו על 60% ממחיר המנוי לערוץ (13 שקל), דהיינו שהם עתידים לקבל 40% פחות ממה שהובטח להם. עוד התברר, כי מספר המנויים לא מגיע ל-100 אלף, וכי המשיבה, שאמרה שתעביר להם תשלום רק לאחר שתקבלו מהגופים המשדרים, טוענת כי אלה אינם מעבירים לה כספים כלל.

המבקשים, לטענתם, נמצאים כיום בפני נישול מקניינם הרוחני, חשיפת סודותיהם המסחריים, ותוכניות של המשיבה להתחרות בהם על סמך הסודות וגניבת עובדים. לדבריהם, העבירו למשיבה 460 שירים מתוך ה-500 שהוסכמו. (ת.א. 2686/04)