לוריאל נכנסת לשוק שפופרות הצבע הביתיות

לוריאל נכנסת לשוק שפופרות הצבע הביתיות תחת המותג "גרניה". בשוק השפופרות השחקנים הבולטים היום הם וולה, אינדולה ונטורל פורמולה.

לוריאל ישראל מזהה פוטנציאל רב בשוק ומצפה לתפוס כ-22% אחוזים ממנו בשנה הראשונה לשיווק המותג.

הזמרת שרון חזיז נבחרה לשמש פריזנטורית של הקמפיין הישראלי לקולור נטורלס, סדרת צבעי השיער הביתיים של המותג. זו הפעם הראשונה שקונצרן לוריאל העולמי מגייס פריזנטורית מקומית למותגים הבינלאומיים של החברה. קמפיין הפרסום, באמצעות פובליסיס אריאלי, יישא את הסיסמה: "צבעים עזים לשיער מטופח".

לדברי אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, כניסת לוריאל לשוק שפופרות הצביעה הביתית היא מהלך אסטרטגי העשוי לחולל מפנה ביחסי הכוחות.

לוריאל מובילה את שוק ערכות הצביעה הביתית עם נתח שוק של 25%. קטגוריית צבעי השיער הביתיים מוערכת בהיקף של 130 מיליון שקל בשנה. מתוכה, נתח ערכות הצביעה עומד על 62% ואילו שוק שפופרות הצבע מחזיק בנתח של 38% ומגלגל כ-50 מיליון שקל בשנה.