התעשייה האווירית תתחזק מטוסי אייר-טראן ב-100 מיליון דולר על פני 15 שנה

חטיבת "בדק מטוסים" של התעשייה האווירית זכתה בחוזה רב-שנתי לתחזוקת אביזרים ומכשירים עבור מטוסי בואינג 737-700 (ניו-ג'נריישן) של חברת אייר-טראן. היקף החוזה מגיע ל-100 מיליון דולר על פני 15 שנה.

החוזה נוסף לחוזה קודם, לתחזוקת אביזרים ומכשירים במטוסי בואינג 717, שנחתם עם החברה. עד כה סופקו תשעה מטוסי בואינג 717 מתוך 100 מטוסים שהוזמנו במחצית 2003.

לדברי סטפן קלוסקי, סמנכ"ל בכיר לתפעול באייר-טראן, "לחברה מערכת יחסים הדוקים וממושכת עם בדק מטוסים, שהוכיחה את אמינותה, אחריותה ויכולתה במתן שירותי תחזוקה ושיפוצים במחיר תחרותי, אנו צופים להמשיך ולהרחיב שירותי התחזוקה שיימסרו לבדק עבור חברתנו".

דוד ארצי, סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל בדק מטוסים, אמר: "אנו שמחים להרחיב מערכת הקשרים עם אייר-טראן, במתן שירותים למטוסי בואינג 737-700".

החוזה נמסר לתע"א בתום תחרות קשה בקרב חברות שונות, כולל חברת בואינג, יצרנית המטוס.

אייר-טראן היא חברה אמריקנית, המפעילה 500 טיסות ביום במחירים נמוכים ליותר מ-40 יעדים. החברה היא חברה-בת של "איר טראן אחזקות", בעלת הצי הגדול ביותר של מטוסי 717B, ובאחרונה נוספו לה גם מטוסי 737-700B.

חטיבת בדק מטוסים היא ספק מוביל בעולם בתחומי התחזוקה וההסבה למטוסים מסחריים וצבאיים, מנועים, אביזרים ומכשירים. החטיבה ידועה בעולם כספקית חבילות תחזוקה מלאות במחירים תחרותיים.