הדלפות מסמכי טלעד לתקשורת עברו לחקירת המשטרה

זאת לאחר שחלק מהעובדים עברו בדיקת פוליגרף * טלעד: "המשטרה בודקת את הנושא. לא נתייחס מעבר לכך כדי לא לשבש הליכי חקירה"

ההדלפות בטלעד עברו לחקירת המשטרה. ממצאי חברת החקירות שנשכרה על ידי זכיינית ערוץ 2 טלעד לשם חקירת הדלפות מסמכים פנימיים של טלעד לתקשורת, הועברה לחקירת המשטרה. זאת, לאחר שחלק מעובדי החברה, כאלה שהיו חשופים לחומר שהודלף, עברו בתקופה האחרונה בדיקת פוליגרף.

דובר טלעד אמר היום בתגובה, כי "טלעד הגישה תלונה במשטרה במקביל לשכירת משרד החקירות. המשרד שסיים את עבודתו הגיש את ממצאיו למשטרה, והמשטרה בודקת את הנושא. אנו לא מתכוונים להתייחס מעבר לכך כדי לא לשבש הליכי חקירה ואנו מחכים שתצא הודעה מסודרת של המשטרה בנדון".

כפי שפורסם ב"גלובס", טלעד שלחה חלק מעובדי החברה, כאלה אשר עשויים היו לדעת מהתכתבויות הפנימיות של בכיריה לבדיקת פוליגרף, זאת בעקבות הדלפות שנעשו בתקופה האחרונה באשר למסמכים פנימיים, שהועברו, בין השאר, באמצעות הדואר האלקטרוני.

בתקופה האחרונה הודלפו לתקשורת שני מסמכים פנימיים של טלעד. האחד הוא מסמך שכתב אילן דה פריס, האחראי על הגשת הצעתה של טלעד למכרז ערוץ 2 למנכ"ל טלעד דורית ענבר, בו הוא התבדח ושאל "מה הצעד הבא? נניח תפילין כל בוקר במשרדים, דוביק וירדנה (דב גילהר וירדנה ארזי המגישים את תוכנית הבוקר של טלעד, י.ג) יסיימו משדרי בוקר בפרק תהילים ונפתח סיב אופטי קבוע מעופרה כדי ששקלאר (מוטי שקלאר, מנכ"ל הרשות השנייה המתגורר בעופרה, י.ג) יוכל לומר פרקי אבות ביום שישי לפני כניסת השבת ותחילת היריות בשטחים?".

המסמך השני התייחס לניתוח העדתי שעורכת טלעד וסיווג העובדים בחברה על פי מוצאם, זאת בכדי להתאים עצמם לדרישות המכרז. מיותר לציין כי שני מכתבים אלה גרמו למבוכה רבה בטלעד.