רשת wine bar, המשווקת מוצרי יין ושוקולד, שכרה חנות בשטח 150 מ"ר בקניון גבעתיים ב-55 דולר למ"ר לחודש, בחוזה לשש שנים עם אופציה לשש שנים נוספות. בנוסף תשלם הרשת דמי ניהול של 13 דולר למ"ר לחודש. לדברי בעלי הרשת, "חנות זו תהיה חנות הדגל של הרשת, אשר תכלול שלוש מחלקות מובילות: אלכוהול, עישון ושוקולד של מקס ברנר".
*
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.