מוסקוביץ רוכש ממנחם פרוש את מלון המרכז בי-ם ב-5.5 מיליון דולר

רשת פרימה לניהול רוב מלונות מוסקוביץ בארץ: מתנהל מו"מ

איש העסקים האמריקני הנרי מוסקוביץ ירכוש את מלון המרכז בירושלים, שבבעלותו של מנחם פרוש, יו"ר מפלגת אגודת ישראל, תמורת 5.5 מיליון דולר. כך מסר המקומון הירושלמי "כל העיר" בסוף השבוע.

המלון ממוקם סמוך לכיכר הדווידקה במרכז ירושלים, והוא כולל 76 חדרים ואולם אירועים. המלון שימש בשנים האחרונות, כמרכז להתוועדויות ולכנסים של אגודת ישראל. לפי העיתון, התחייב מוסקוביץ, כי יישמר צביונו החרדי של המלון.

מנכ"ל רשת פרימה, המנהלת את רוב מלונותיו של מוסקוביץ בארץ, אתי לוי, מסרה ל"גלובס", כי מתנהל מו"מ, אך טרם נסגרה עיסקה. לדבריה, המלון מיועד להצטרף לרשת פרימה.

מוסקוביץ מתגורר בארה"ב, והוא אחד היזמים הגדולים במלונאות בארץ, למרות שרוב מלונותיו בינוניים בגודלם. חלק מהמלונות שבבעלותו מנוהלים תחת רשת פרימה, ביניהם: מלון פרימה בטבריה, פרימה-קרלטון באילת, מלון פרימה-המלכים בירושלים, ומלון פרימה-אסטור בתל-אביב. סך הכל: 800 חדרים.

עוד בבעלותו החלקית, מלון קרלטון בתל-אביב, יחד עם משפחות גרטלר והרשקוביץ מגרמניה. בשנתיים האחרונות ניהל מוסקוביץ מו"מ ממושך עם רשת המלונות הבינלאומית מריוט, להעברת ניהול מלון קרלטון בתל-אביב, לרשת הבינלאומית תחת מותג מריוט, אולם המו"מ נכשל.

עוד בבעלות מוסקוביץ: מלון מטרופוליטן בתל-אביב, יחד עם משפחת גרטלר, ומלון קרלטון בים המלח, בבעלות משותפת עם ברנרד שרייר מאנגליה, שהוא גם בעלי מלון השרון בהרצליה