טמיר-כהן מצטרף לטרנד המיתוג מחדש: מחליף את שמו ל-JWT ישראל

זאת כחלק ממהלך עולמי של רשת ג'יי וולטר תומפסון, הכולל נהלים ושיטות עבודה חדשות

משרד הפרסום טמיר-כהן משנה את שמו וייקרא מעתה JWT ישראל. בכך מצטרף המשרד למהלך מיתוג מחדש עולמי עליו מכריזה היום הרשת שכולל אימוץ חזון חדש, נהלי עבודה ומתודות חדשים ושינוי השם והלוגו.

סוכנות JWT מחזיקה 50% ממניות טמיר-כהן, ולכן בידי הנהלת המשרד עמדו שתי אפשרויות: להותיר את השם המקורי על כנו או לוותר על שמות השותפים המייסדים ולקחת חלק במיתוג העולמי. בטמיר-כהן בחרו להצטרף ולקחת חלק בתהליך וכך עד סוף היום יחתמו עובדי המשרד במקביל לעובדי הרשת בכל רחבי העולם על "חוזה שותפות קריאטיבית בו הם מתחייבים לסטנדרטים החדשים של המיתוג מחדש".

מנכ"ל טמיר-כהן, יורם דמבינסקי, מסביר כי תהליך המיתוג מחדש בארץ ובעולם איננו רק שינוי קוסמטי כי אם מהלך מעמיק של שינוי תפיסתי. "עד היום הרשת בדקה עצמה בעיקר על פי תוכניות כלכליות והישגי רווח והפסד, לא על פי התוצרים הקריאטיביים שיוצאים מהסוכנויות. המיתוג מחדש מציין שינוי סדרי עדיפויות והצבת היכולת הקריאטיבית בחוד החנית", אמר.

לתהליך המיתוג מחדש קדמה החלפת אישי מפתח ברשת העולמית, ביניהם מינוי של בוב ג'פרי לפני עשרה חודשים לתפקיד מנכ"ל הרשת העולמית, ולפני כחודשיים מינוי מנהל קריאיטיב עולמי חדש, קרייק דייויס. ביחד גיבשו השניים תוכניות עבודה ומערכת נהלים, מתודות ומדדים של מה לייצר, איך וכיצד למדוד. הרעיון הכללי העומד מאחורי המהלך בא לידי ביטוי בתפיסה שזמן הוא המטבע העולמי החדש והתחרות של סוכנויות הפרסום היא על תשומת ליבו של הצרכן בתוך עולם מלא מסרים.

בהודעה לעיתונות שפרסם היום בוב ג'פרי הוא אומר: "אנחנו לא מוכרים ללקוחות מוצרים. אנחנו קונים את הזמן שלהם ומבינים שהתחרות היום על זמן הלקוחות אכזרית מתמיד לא רק מול הפרסומות האחרות, אלא מול כל מה שיש לעולם להציע. כולנו מספרים איך מזפזפים בפרסומות אבל כולנו רואים בשקיקה ואפילו משקיעים זמן בלהעביר הלאה פרסומת טובה ששלחו לנו במייל. רק תקשורת מספיק מעניינת תגרום לצרכן להעניק לנו יותר מזמנו".

לדברי דמבינסקי, הכוונה לשנות את שם המשרד עמדה באוויר בשנתיים האחרונות, "אבל רצינו קודם לייצר שינוי ורק אז להחליף את השם. מצבת הלקוחות שלנו גדלה ובמדד הקריאטיבי של הרשת קפצנו בדירוג ממקום 33 למקום 9".

משרד הפרסום טמיר-כהן נמנה על משרדי הפרסום הראשונים בישראל והחל את דרכו כיעקובסון שירותי תעמולה, אליו הצטרף בשנות ה-70 ראובן וימר והמשרד שינה שמו לוימר-יעקובסון. ב-1981 הצטרף למשרד דוד טמיר ועם כניסתו שונה שמו של המשרד לוימר-יעקובסון-טמיר. ב-1982 הכניס טמיר שותף נוסף למשרד, רוני כהן, ושם המשרד שונה לוימר-כהן-טמיר (יעקובסון). ב-1985 החליט וימר לפרוש מעולם הפרסום ושם המשרד שונה לטמיר-כהן (יעקובסון).