המחלקה הכלכלית של שגרירות איטליה, נציבות הסחר האיטלקית ולשכת המסחר ישראל-איטליה עברו לבניין טרייד טאואר בת"א

באירוע ההשקעה נכחו נספחים מסחריים של שגרירויות המדינות החברות באיחוד האירופי ואנשי עסקים כמו ליאון רקאנטי

משרדי המחלקה הכלכלית של שגרירות איטליה, נציבות הסחר האיטלקית ולשכת המסחר ישראל-איטליה עברו לבניין טרייד טאואר שברחוב המרד בת"א. מטרת איחוד המשרדים: יצירת דסק כלכלי-איטלקי.

בארוע השקה שהתקיים אתמול בערב (ב') במשרדים החדשים אמר שגריר איטליה בישראל, סנדרו דה ברנרדין, כי האינטגרציה המיוחדת בין שלושת הגופים נועדה ליצור כלי אפקטיבי שיאפשר תמיכה משולבת לחברות ולאנשי עסקים ישראלים המעוניינים ליצור או לפתח את קשריהם העסקיים עם איטליה.

במקביל תאפשר הסינרגיה הזו לאנשי הדסק הכלכלי להבין ולנתח טוב יותר את צורכיהם של אנשי העסקים הישראליים (משקיעים, יבואנים, יצואנים ועוד) ולהעניק את הסיוע הנדרש להם באיתור גורמים רלוונטיים באיטליה, בהשתתפות בכנסים, בתערוכות, ביצירת פלטפורמות הולמות ליוזמות עסקיות משותפות, בקישור ישיר ותומך עם משרדי הממשלה השונים ובפישוט תהליכי ההשקעה או העסקה על ידי הצגת ההליכים הרלוונטיים, המסמכים הדרושים, ההלוואות והמענקים הזמינים ועוד.

נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, בירך על ה"איחוד" וכך גם נשיא לשכת המסחר ישראל-איטליה, רוני בנטוב.

באירוע ההשקעה נכחו נספחים מסחריים של שגרירויות המדינות החברות באיחוד האירופי ואנשי עסקים כמו ליאון רקאנטי.

על פי נתוני השגרירות האיטלקית, היקף הסחר בין ישראל ואיטליה הסתכם אשתקד ב-2.4 ביליון דולר וכי איטליה מדורגת במקום השלישי ביצוא לישראל עם נתח שוק של 4.9%.

הדסק הכלכלי של איטליה, בשיתוף עם המכון האיטלקי לתרבות, עובד בימים אלה על פרויקט המכונה "אביב איטליה" וצפוי לכלול פעילויות בתחום התרבות, העיצוב, הצרכנות, התיירות, המדע והמסעדנות.