כנפיים תמשיך המו"מ למכירת פעילות התעופה שלה עם שניים מהמציעים עד כה

במקביל, כנפיים פירסמה היום הזמנה נוספת להציע הצעות לרכישת פעילות התעופה של כנפיים, בהתאם להחלטת הממונה על ההגבלים העסקיים

קבוצת כנפיים ממשיכה לפעול למכירת פעילות התעופה שלה, דהיינו ארקיע (למעט החכרת מטוסים), וכן אחזקות בתחום התיירות והלוגיסטיקה, וזאת בעקבות השתלטות החברה על אל על.

כנפיים פירסמה היום הזמנה נוספת להציע הצעות לרכישת פעילות התעופה של כנפיים, בהתאם להחלטת הממונה על ההגבלים העסקיים מאוגוסט, 2004, ובמקביל הודיעה כי תנהל משא ומתן עם שניים מהמציעים עד כה.

המדובר במכירת האחזקות בממן מסופי מטען (25% בממן), כ-24% ממניות איסתא ליינס, כ-25% ממניות קשרי תעופה וכ-25% ממניות ארנון פז.

כאמור, כנפיים נאלצה למכור את פעילות התעופה של ארקיע וכן אחזקות בחברות תיירות ולוגיסטיקה, משום שהשתלטה על חברת התעופה אל-על. פעילות החכרת המטוסים של ארקיע אינה עומדת למכירה, והיא תישאר בבעלות האחים בורוביץ. בשבועות האחרונים הודיעו חמש קבוצות על כוונתן להתמודד במכרז, ועדין לא ברור מי מבין הקבוצות אכן הגישה הצעה. מדובר בקבוצה בראשות משפחת נקש, קבוצה בראשות דוד בן-ישי, קבוצה בראשות כספי תעופה, קבוצה בראשות רמי אונגר וקבוצה בראשות גבי קדוש. עובדי ארקיע, המחזיקים ב-25% ממניות החברה, ביקשו גם הם למצוא משקיעים להתמודדות משותפת במכרז.