‎‎מדגל: גידול של 35% במכירות לשוק המקומי‏

‎‎חברת הברזים מדגל מקיבוץ גליל ים מדווחת על גידול של 35% בהיקף המכירות בשוק המקומי ב-2004. לפי נתוני החברה, היא תופסת כיום 70% מכלל מכירות הברזים ברשתות "עשה זאת בעצמך" בארץ.

לדברי סמנכ"ל מדגל, ראובן פיק, עד סוף 2005 צפויה החברה להגיע למכירות של 120 מיליון שקל בישראל - 35% מכלל שוק הברזים המקומי.

לפי נתוני מדגל, החברה היא גם יצואנית הברזים הגדולה בישראל ומשווקת הברזים הישראלית היחידה ברשת הום דיפו האמריקנית. כן מייצאת החברה לאירופה, אוסטרליה, קנדה, דרום אמריקה ודרום אפריקה. הייצוא תופס 65% מהפעילות, ולפיכך המכירות בישראל ולייצוא יגיעו השנה ליותר מ-340 מיליון שקל.

פיק ציין עוד, כי במשך 30 שנות פעילות החברה לא נרשם גידול חד במכירות כמו זה שנרשם אשתקד, בין היתר בעקבות גידול בתחום הבנייה, שבו היא תופסת היום 45%.

מדגל נוהלה עד לאחרונה בידי ורד רייכמן, אשתו של מנכ"ל תנובה, אריק רייכמן, הנחשבת למי שסייעה משמעותית לבניית האסטרטגיה המצליחה של החברה. בימים אלה תוחלף רייכמן במשה כץ.

‏‎‎הדס מנור