גם ברשת שוקן מקצצים: מערכות המקומונים "כלבו" ו"הד הקריות" יאוחדו; צפויים פיטורים

המנכ"ל החדש רוצה לאחד את מערכות המקומונים הצפוניים; השינויים צפויים לכלול גם פיטורי עובדים

ישראל גולדשטיין, המנכ"ל החדש של רשת שוקן מקבוצת "הארץ", עומד לבצע שינויים ברשת אשר צפויים לכלול גם פיטורי עובדים. ל"גלובס" נודע כי במסגרת השינויים בכוונת גולדשטיין לאחד את מערכות המקומונים "כלבו" השייך לחיפה ו"הד הקריות" השייך לקריות, למערכת אחת. במסגרת זו יופצו שני עיתונים נפרדים, אולם הם יצאו מאותה מערכת.

גם "הלוח הבטוח", המקבילה הצפונית של לוח "העיר", יאוחד לתוך המקומונים. עד כה "כלבו", "הד הקריות" ו"הלוח הצפוני" היו שלוש מערכות נפרדות. העורך של "כלבו", אבי סולומון, יכהן כעורכם של שני העיתונים. מטבע הדברים מהלך שכזה צפוי להביא לצמצום וקיצוץ כאשר על פי הערכות, עיקר הקיצוץ ייעשה ב"הד הקריות", למרות היותו עיתון ריווחי. ברשת שוקן מאמינים כי "כלבו" עשוי להיות העוגן של הרשת באזור הצפון, ולכן דווקא בקרב עובדיו לא צפויים שינויים דרמטיים.

גולדשטיין נכנס לתפקידו לפני מספר ימים, לאחר שהחליף בתפקיד את אודי פרידמן, שסיים את תפקידו לאחר שנה בלבד בתפקיד המנכ"ל. גולדשטיין שימש עד כה כמנכ"ל הלוחות של רשת שוקן, תפקיד אותו הוא ממשיך למלא גם היום במקביל לתפקידו כמנכ"ל רשת שוקן.

עם כניסתו לתפקיד כינס גולדשטיין את עובדי רשת שוקן ובישר להם על השינויים העתידים להתרחש ברשת. גורם בכיר ברשת העריך היום כי השינויים צפויים גם להביא לקיצוצים במצבת כח האדם של העובדים במקומונים בהם יבוצעו השינויים. לא התקבלה תגובתו של גולדשטיין לידיעה.