פרק הבכורה של סדרת הדרמה "מילואים", שעלתה אמש באמצעות זכיינית ערוץ 2 רשת, הצליחה להגיע לרייטינג של 22.7%. מדובר ברייטינג פתיחה גבוה יחסית, שכן הפרק ששודר היה במתכונת של פרק כפול באורך 90 דקות וכלל גם פרסומות, דבר אשר לא נהוג בכל פרקי הבכורה של סדרות דרמה (לדוגמה "חדר מלחמה").
הדקה הנצפית ביותר בפרק עמדה על שיעורי צפייה של 26% בשעה 22:40, לקראת סופו של הפרק. גם "כלבוטק", ששודרה לפני "מילואים", הצליחה לשפר את הרייטינג הנמוך שרשמה בתוכניתה הקודמת והגיעה לשיעורי צפייה של 23%.
הסדרה "מילואים", שמשודרת במרכז הפריים-טיים של רשת בימי רביעי, נוצרה על ידי אורי ובני ברבש ומתארת את קורותיהם של חיילי פלוגת מילואים. הסדרה, הכוללת שמונה פרקים, נחשבת לסדרת הדגל של רשת בעונת האביב, עם מעברה של רשת מ-3 ימים שידור ל-2 ימים בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.