מירס תגדיל תקציב הפירסום ממיליון ל-2 מיליון דולר

החברה מדווחת על מכירות של למעלה מ-10 אלפים מכשירי "מירס לידר" מאז התחיל קמפיין " עכבר נראה חתול לידו"

מירס תקשורת, מקבוצת מוטורולה תקשורת, עומדת להגדיל ב-%50 את תקציב הפירסום שלה לשנת 99'. התקציב, המטופל בסימבול-פרס, הסתכם ב-1.3 מיליון דולר השנה, ויעמוד על כ-2 מיליון דולר בשנה הקרובה. כך נמסרל"גלובס". הגידול נובע מהכפלת מספר המשתמשים במוצר במשך השנה האחרונה, כמו גם מהגידול הצפוי.

מירס תפרסם מחר מודעת התנצלות על החוסר שנוצר במלאי מכשירי "מירס לידר". החברה עלתה בקמפיין תחת הכותרת: "חתול נראה עכבר לידו". היעד השיווקי היה מכירה של 2,000 מכשירים, ובפועל נמכרו למעלה מ-10 אלפים מכשירי "מירס לידר", בעיקר לחברות מחשבים ובעלי מקצועות חופשיים. מוטורולה שולחת בימים אלה ברכבת אווירית אספקה של עשרות אלפי מכשירים נוספים.

עיקר מלחמתה השיווקית והפירסומית של מירס, המספקת תקשורת פנים וחוץ ארגונית לחברות, נעשית בחזית הטלפוניה הסלולרית. זו למעשה המתחרה הגדולה למוצרי מירס, הפונים לאוכלוסיית אנשי העסקים בלבד. זאת מתוקף הרישיון שניתן למירס, האוסר עליה מכירה לציבור הפרטי. כידוע, הגישה סלקום לפני כשנה עתירה לבג"ץ נגד פעילות מירס בתחום הסלולרי.

מירס תצא בקו פירסומי המבדל אותה מהחלופה הסלולארית כאופציה המקנה שליטה מקסימלית לארגון עם זמינות מוחלטת, ללא התנתקויות. הקו הפירסומי המבדל יהיה, איפוא: המירס מאפשר שליטה יותר טובה בעסקים מהסלולר - מירס זה סלולרי פלוס. המכשיר מאפשר העברת הודעות וביצוע שיחות ועידה למספר משתמשים בלתי מוגבל.

שמעון טל, מנכ"ל מירס תקשורת, נבחר כאיש השיווק לחודש דצמבר מטעם איגוד המפרסמים. הבחירה בטל מיוחסת לעובדה, שבמהלך כהונתו כמנכ"ל במשך השנה האחרונה, הצליח להכפיל את מספר המשתמשים במוצר, שמניינם עומד היום על 90 אלף, בהשוואה ל-50 אלף אשתקד