רווח של 38 מיליון ש' לחב' אורדן ממכירת 56 דונם לתעשייה בצפון נתניה לסינאל

דורסל, חברה-בת של סינאל, תשלם עבור קרקע, מבנים וזכויות, 13 מיליון דולר

דורסל, חברה-בת של סינאל תעשיות, רכשה 56 דונם באזור התעשייה הצפוני בנתניה, מחברת אורדן תעשיות, בעלות של 13 מיליון דולר. כתוצאה מהעיסקה צופה אורדן, כי רווחיה לפני מס יגדלו מידי שנה בכ-2 מיליון שקל.

חברת דורסל רעננה, חברה-בת של קבוצת סינאל תעשיות, חברה בהסכם יחד עם אורדן תעשיות לרכישת שטח קרקע בן 56 דונם והחכרתו לאורדן. השטח כולל סככות ומבנים בשטח של כ-20 אלף מ"ר, וכן זכויות בנייה של 67,200 מ"ר באזור התעשייה הצפוני נתניה.

בתמורה למקרקעין, זכויות ומתקני חשמל מסוימים, התחיבה החברה הנכדה לשלם לאורדן סך של כ-13 מיליון דולר במזומן.

מנכ"ל ויו"ר קבוצת סינאל, גבי בוגנים, מסר, כי דורסל, חברה-בת של סינאל, תחזיק עם מימוש הרכישה הנוכחית בשטח של כ-40,000 מ"ר, המשמשים כשטחי משרדים ותעשייה, המושכרים באזורים שונים בארץ ומניבים הכנסות משכר דירה של כ-3.4 מיליון דולר בשנה. בוגנים הוסיף, כי הוא מעריך שכתוצאה מהעיסקה יגדל הרווח לפני מס של הקבוצה ב-2 מיליון שקל לפני מס משנת החכירה הראשונה.

השלמת ביצוע העיסקה מותנית בקבלת אישורים ובדיקות שונות ביחס למקרקעין שנקבעו בהסכם המכר. בנוסף, במשך 40 יום ממועד החתימה תהיה אורדן רשאית להודיע לחברה הנכדה על רצונה לבטל ההסכם, והביטול יהא תקף רק בתנאי שהחברה הנכדה תסכים לביטול ושאורדן תפצה את חברת דורסל ב-200 אלף דולר.

סינאל תעשיות עוסקת בתחום איסוף ועיבוד נתוני נוכחות. החברה פועלת מזה מ-12 שנה, ומייצאת ליותר מ-30 מדינות בעולם. לסינאל חברות בנות באנגליה, צרפת ושוודיה, וסניפים בטורונטו ובאטלנטה.

החברה דיווחה לאחרונה על זכייתה במכרז גדול בתחום, בשיתוף עם IBM אוסטרליה, במסגרתו סיפקה במהלך חודש דצמבר 2005 לדואר האוסטרלי מערכת לניהול נוכחות העובדים. כמו כן, לאחרונה דיווחה סינאל כי רכשה 50% מפעילות השכר וכוח האדם של חברת מ.ל.ל תעשיות תוכנה.