דורי מדיה גייסה 6.1 מיליון דולר לפי שווי של 41.5 מיליון דולר

תחל להיסחר ביום חמישי הקרוב בבורסת ה-AIM

דורי מדיה גרופ הפכה אתמול להנפקה הרביעית של חברה ישראלית בשוק ההון הבריטי. אחרי פרוטרום, אדמיינד ופולי אינפורמיישן, הגיעה תורה של מפיקת הטלנובלות. דורי מדיה גייסה אתמול 3.23 מיליון ליש"ט ברוטו (כ-6.1 מיליון דולר) באמצעות הנפקה של כ-2.74 מיליון מניות לפי מחיר של 118 פני ושווי חברה של 21.82 מיליון ליש"ט (כ-41.5 מיליון דולר). בדילול מלא, עומד שווייה של החברה על 23.19 מיליון ליש"ט. יצוין כי בכוונת דורי מדיה היה לגייס סכום מקסימאלי של כ-11.8 מיליון דולר באמצעות הנפקה של 5.25 מיליון מניות. בעקבות השלמת הגיוס, תחל דורי מדיה להיסחר ביום חמישי הקרוב בבורסת ה-AIM תחת הסימול DMG LN.

המניות שהונפקו מהוות כיום 14.81% מהון המניות של החברה ועם הנפקתן נותר יאיר דורי, מייסד החברה וסגן יו"ר בה, עם שיעור אחזקה של 19.1%. תמי מוזס-בורוביץ', יו"ר דורי מדיה, מחזיקה בשרשור מלא ב-22.4% מהחברה (באמצעות חברת מפל-תקשורת אשר בבעלותה) ואילו נדב פלטי, מנכ"ל ונשיא החברה ושותפה של מוזס לשליטה במפל-תקשורת , דולל לאחזקה של כ-7.5% (שווי של כ-3.1 מיליון דולר). מיקלה ארזי, בנו של אפי ארזי, נותר עם אחזקה של 20.3% (8.4 מיליון דולר), יוסי פוקס, דירקטור בחברה נותר עם שיעור אחזקה של כ-2.2% (כ-0.9 מיליון דולר) ואילו עו"ד צבי האוזר מחזיק כיום בכ-1.2% מהחברה - אחזקה השווה כיום כחצי מיליון דולר.

נדב פלטי ציין בהודעת החברה כי "הפופולריות הגוברת של טלנובלות ברחבי העולם, מעניקה לדורי מדיה יתרון תחרותי אשר יעזור לה לממש את מטרותיה האסטרטגיות. אנו שבעי רצון מהתגובות החיוביות שקיבלה החברה ממשקיעים גלובליים". פלטי הוסיף כי "ההנפקה בלונדון תאפשר לחברה להרחיב את נוכחותה בעולם, הן בעזרת השותפים הנוכחים והן באמצעות לקוחות חדשים".

בית ההשקעות הבריטי Hardman ציין בדו"ח שכתב על החברה כי לדורי מדיה יש את הפוטנציאל להפוך לשחקן בינלאומי משמעותי בנישה של הפקת טלנובלות. לדבריו, מתכוונת החברה להרחיב את פעילותה גם למזרח אירופה, המזרח-התיכון ואזור אסיה-פסיפיק. ב- Hardmanמדגישים כי התרחבות גלובלית זו תגדיל את הסיכון הגלום בחברה.