הוכרע גורלן של 6 מתוך 8 תוכניות שעוכבו להכרזה כתוכניות תשתית לאומית. 5 מהפרויקטים אושרו כתוכנית תשתית לאומית ופרויקט אחד נדחה. "גלובס" פרסם ביולי 2004 שמשרד האוצר מעכב את ההכרעה בנוגע לשמונה פרויקטים בהיקף של 19 מיליארד שקל, דבר שמעכב את הליך האישור הסטטוטורי.
בבדיקה שנעשתה השבוע התברר כי הפרויקטים: כביש 4, כביש 85, כביש 1, מסילת השרון, ופרויקט חשמול הרכבת הוכרזו כפרויקטי תשתית בעלי חשיבות לאומית.
הבקשה לאשר את פרויקט מסילת הרכבת נשר-אחיהוד כפרויקט תשתית לאומי נדחתה על-ידי שר הפנים. תוכנית המסילה לאילת נחתמה רק על-ידי שר הפנים וממתינה לאישורם של שר האוצר נתניהו ורה"מ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.