ערוץ פלייבוי בסכנת החשכה בשל סכסוך משפטי בין פליי טי.וי לחברת העריכה

הזכיינית טוענת שחברת העריכה מעכבת בידיה את התוכניות ועלולה לגרום לאובדן הזכיון ולנזקים ניכרים

חברת פליי טי.וי, המחזיקה בזיכיון מחברת פלייבוי העולמית לערוץ פלייבוי בישראל, מבקשת מבית המשפט המחוזי בת"א להורות לחברת דווקא תכנים והפקות להשיב לה לאלתר את תכני השידור של ערוץ פלייבוי. פליי טי.וי נמצאת בבעלות יאיר חסון.

בפנייה לבית המשפט נאמר, כי במאי 2001 בין הצדדים נחתם בין הצדדים הסכם שתוקפו עד אוגוסט 2005, על פיו תעניק המשיבה למבקשת שירותי של הפקת הערוץ ועריכתו, מתוך קלטות שתקבל מהמבקשת ובהתאם ללוחות הזמנים שזו תקבע. כיום מוחזק בידי המשיבה מלוא החומר הדרוש לשידורי הערוץ עד אמצע מאי.

לדברי המבקשת, היא הודיעה למשיבה, כי אין בכוונתה להאריך את ההתקשרות ביניהם מעבר לתקופת ההסכם. המשיבה הודיעה למבקשת, כי היא מבטלת את ההסכם החל מ-1.4.05, ופליי טי.וי הסכימה לכך. ואולם, אז למבקשת, כי אין בחדר השידור תכנים שיאפשרו המשך שידור רציף של ערוץ "פלייבוי" מהערב ואילך.

לטענת המבקשת, המשיבה הודיעה לה כי בכוונתה להמשיך ולהחזיק בקלטות שערכה, וזאת עד לפרעון מלוא החוב לו היא טוענת בסך 260 אלף שקל, אך המוכחש על-ידי פליי טי.וי.

המבקשת התריעה בפני המשיבה, כי בשל העיכוב שלא כדין המופעל על ידה, היא לא תוכל לשדר מהערב את הערוץ במתכונתו המתוכננת, ומיום ששי הקרוב לא תוכל לשדרו כלל. הדבר עלול להביא לביטול זכיונה ולביטול ההסכמים בינה לבין HOT ו-yes.

לדברי פליי טי.וי, המיוצגת בידי עוה"ד יואב פרוכטמן ומירב ברוך, המשיבה ויתרה במפורש על זכות העיכבון. עוד נטען, כי סכום החוב הנטען, קטן עשרות מונים מהנזקים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים העלולים להיגרם למבקשת, אם לא יתאפשר המשך שידורי של הערוץ החל מהערב.

השופט יהודה זפט זימן למחר (ב') את הצדדים לדיון בבקשה. טרם התקבלה תגובת המשיבה. (ה.פ 462/05).