תרכובות ברום לביה"ד: להפסיק מיידית את העיצומים במפעל

טוענת כי עלול להיגרם לה נזק עצום ובלתי הפיך של מאות אלפי דולרים ליום, מעבר לפגיעה במוניטין

חברת תרכובת ברום מקבוצת כימיקלים בישראל עתרה לבית הדין לעבודה, בבקשה להוציא צו מניעה דחוף שיאסור על העובדים להשבית את המפעל ולשבש את הפעילות בו.

בבקשה שהוגשה היום (ד') לבית הדין בבאר-שבע טוענת החברה, כי ועד העובדים הורה ללא כל הודעה מוקדמת להשבית מאתמול (ג') את הפעילות במפעל, הקשורה להעמסת סחורות ואספקת חומרי גלם למתקני הייצוא.

החברה טוענת, באמצעות עו"ד אורנה שר, כי העיצומים גורמים להפסקת הכנת הסחורה המיועדת להישלח לאוניה המחכה בנמל, ולכך שהחברה תפגר בלוחות הזמנים במסירת הסחורה ללקוחותיה.

עוד נטען, כי אי אספקת חומר גלם וחומרי אריזות למתקני הייצור ואי העמסת סחורה מוגמרת, יביאו בתוך זמן קצר לעצירת כל מתקני הייצור. החברה מציינת, כי עלול להיגרם לה נזק עצום ובלתי הפיך של מאות אלפי דולרים ליום, מעבר לפגיעה במוניטין.

החברה טוענת עוד, כי הוועד החליט ככל הנראה לשבש את הפעילות על רקע חתימת הסכם הקיבוצי החדש, ובעיקר נושא הבונוס לעובדים בשנת 2004.

השופט יוסף יוספי קבע דיון דחוף למחר (ה') בבוקר וציין: "אין צורך להכביר מילים, כי אם העבודות הניתנות בבקשה הן אכן נכונות, ראוי להפסיק לאלתר את ההתנהלות המתוארת בבקשה גם ללא התערבות משפטית". (ס.ק 1015/05).