מודיעין: קו-אופ ירושלים שכרה 1,400 מ"ר בשכונת קייזר ב-13.5 דולר למ"ר

קו-אופ מנהלת מגעים מתקדמים לשכירת 900 מ"ר נוספים בשכונת ציפורי בעיר

רשת קו-אופ ירושלים שכרה מהחברות גמול וגרופית חנות בשטח של 1,400 מ"ר בשכונת קייזר במודיעין, ב-13.5 דולר למ"ר לחודש, בחוזה לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכה ל-10 שנים נוספות.

בנוסף, קו-אופ תשלם דמי ניהול של 3.5 דולר למ"ר לחודש וכן 6.75 דולר למ"ר לחודש עבור 150 מ"ר, המהווים שטחים טכניים המוצמדים לשטח ששכרה, וכן 200 דולר לחודש עבור שתי מקומות חניה.

מלבד עלויות השכרת המבנה, קו-אופ תשלם את עלויות עבודות הגמר במבנה, המסתכמים לכדי 150 אלף דולר. תשלום זה ישולם כתוספת של כדולר לדמי השכירות החל מהשנה השלישית ועד לעשירית. גרופית וגמול רכשו את המגרש מהמינהל בשלהי שנת 2004. בימים אלו הם מקימים במקום מרכז מסחרי בן 10 אלף מ"ר (עיקרי ושירות) הכולל 20 חנויות.

בהתאם לחוזה, מתחייבות החברות להשלים את בניית המבנה תוך 18 חודשים.

חברת גרופית וגמול נדל"ן, רכשו לאחרונה מהמינהל מגרש נוסף בן 5.5 דונם, בייעוד מסחרי, בשכונת ציפורי, בחלק הצפון מערבי של מודיעין. שתי החברות, אשר שילמו במזומן 2.1 מיליון דולר כולל פיתוח, יקימו במקום מרכז מסחרי חד קומתי בן 2,400 מ"ר. ל"גלובס" נודע, כי קו-אופ ירושלים מקיימת מגעים מתקדמים לשכירת סניף נוסף בשטח של 900 מ"ר בפרויקט. עיסקת הקו-אופ נעשתה בתיווך חברת אלון נכסים מלוד, בשליטת אלון ראובן.

לדברי מנכ"ל קו-אופ ירושלים, רמי מנדל: "הרחבת הרשת לעיר מודיעין היא צעד נוסף בהפיכתה לרשת קמעונאית בפריסה ארצית. הסניף במודיעין הינו הסניף ה-27 של הרשת, לה היקף פעילות שנתי של כמיליארד שקל".

רשת קו-אופ ירושלים השלימה לאחרונה עיסקה בה מיזגה לתוכה את רשת הסופרמרקטים הפרטית ספיר. עיסקה זו ממתינה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים. כמו כן, הרשת פתחה השבוע את סניפיה הראשונים ברמת בית שמש.