רוזבאד קיבלה בלעדיות לרכישת השליטה ב"פארק הייאט" בציריך בהיקף של כ-100 מיליון אירו

לחברה ניתן עד ה-20 במאי להשלים את בדיקות הנאותות לביצוע העסקה; הקומפלקס מכיל 5,000 שטחי משרדים, 340 מקומות חנייה ומלון מרשת הייאט

חברת רוזבאד מדיקל הודיעה הבוקר כי הגישה הצעה במסגרת הליך תחרותי, אליו הוזמנה ידי בנק השקעות זר המנהל את המכירה עבור חברת הייאט העולמית, לרכישת מלוא הון המניות המונפק של חברה זרה המחזיקה בקומפלקס המכונה "פארק הייאט" בלב ציריך.

מדובר בקומפלקס בהיקף של כ-35 אלף מ"ר המורכב מכ-5,000 מ"ר שטחי משרדים המושכרים בחוזה שכירות לתקופה של 10 שנים לבנק מדרגה ראשונה, מחניון בן כ-340 מקומות חניה וממלון חמישה כוכבים הנמנה על רשת "הייאט", ומכיל 142 חדרים.

החברה נבחרה כמציע מועדף בהליך מטעם בנק ההשקעות המנהל את ההליך, ולפי ההודעה שנתקבלה, חברת הייאט מעניקה לחברה תקופת בלעדיות, להשלמת כל בדיקות הנאותות ביחס לעסקה, על מנת לסגור את העסקה עד ל-20 במאי.

היקף העסקה מוערך על ידי החברה בכ-150 מיליון פרנק שוויצרי (כ-100 מיליון אירו). החברה ומשקיע נוסף שהינו בנק השקעות זר אשר מיועד גם להעמיד את המימון בהיקף של 85% מהיקף העסקה, הגיעו לסיכום עקרוני על הצטרפותו של האחרון לעסקה בשיעור של 49%, בכפוף לביצוע בדיקת נאותות וחתימה על הסכמים מפורטים.

בעז בירן, יו"ר החברה אמר עם הודעת החברה כי, "העסקה הנוכחית בציריך מהווה חלק מאסטרטגיית החברה לבניית תיק נכסים איכותי אשר יעמוד עד סוף השנה על היקף של למעלה ממיליארד שקל, והמבוסס על תזרימי מזומנים יציבים מצד אחד ואלמנטים של השבחה מצד שני."