משפחת ברגר רכשה ממשפ' טרובוביץ %50 ממניות טית-בית - והגיעה ל-%100

המחזור ב-98' של חברת האם של ויטה ויצהר - 400 מיליון שקל

משפחת ברגר רכשה %50 ממניות חברת "טית-בית", שהיו עד כה בבעלות משפחת טרובוביץ. בעקבות מהלך זה, תשלוט משפחת ברגר ב-%100 בחברת טית-בית. חברת טית-בית היא החברה האם של חברת ויטה ושל מפעל יצהר, ובעלת השליטה במפעל "חטיפים מן הטבע".

עד לביצוע עיסקה זו, ובמשך 60 שנה, נמשכה השותפות בין משפחות ברגר וטרובוביץ - בשנת 36' בהקמת מפעל יצהר ולאחר מכן, בשנת 47', בהקמת חברת טית-בית.

בחברת טית-בית מועסקים כיום כ-600 עובדים, ומחזור הפעילות של החברה עמד בשנה האחרונה על כ-400 מיליון שקל.

בעקבות רכישת חברת ויטה ממשפחת פלוטקין ורכישת מפעל יצהר (המפעל ממוקם באיזור התעשייה עד הלום על שטח של 74 דונם) מכונס הנכסים של חברת יצהר, חלו שינויים בטית-בית. בשנה האחרונה רכשה החברה את השליטה במפעל "חטיפים מן הטבע" בקרית-שמונה.

בשנים האחרונות נכנסה החברה גם לתחום הנדל"ן (בשותפות עם חברת אשטרום), והקימה את פרוייקט "מגדלי ויטה", ובעתיד הקרוב תרחיב החברה את פעילותה באיזור פתח-תקוה.

חברת טית-בית אחראית גם לפעילות בתחומים נוספים הכוללים: שיווק מותגים כגון: פריגת, קלוגס, כניסה לייצור פסטה (לפני כשבועיים זכתה החברה במיכרז לאספקה %50 מתצרוכת הפסטה לצה"ל) ושיתוף פעולה עם חברת ריצ' מארה"ב.

הייעוץ המשפטי בעיסקה זו ניתן ע"י עו"ד אריאל זליכוב ממשרד עו"ד גורניצקי. משפחת טרובוביץ, שהיתה מיוצגת בעיסקה זו ע"י משרד עו"ד יהודה רווה, תמשיך את פעילותה בתחום הנדל"ן באתר המפעל בפתח-תקוה