המוסדיים קיצצו הסכם ההעסקה של בורוביץ' באל-על ביותר מחצי

יאלצו להסתפק ב-60,000 ד' בחודש לעומת ההצעה המקורית שכללה שכר של 140 אלף דולר לחודש

האסיפה הכללית של אל על המתנהלת בשעות אלה לא אישרה למשפחת בורוביץ' את הסכם ההעסקה שזו ביקשה להעביר ואשר עלותו עמדה על 140 אלף שקל בחודש, כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי הסכם בעקבות התנגדות המשקיעים המוסדיים החליטה משפחת ברובויץ' להקטין את דמי הניהול שתמשוך מאל על לרמה של 60 אלף דולר בחודש בלבד- ירידה של 57% לעומת הדרישה המקורית. בשעה זו עומדת ההצעה המתוקנת להצבעה.

תנאי ההעסקה המקוריים שביקשה משפחת בורוביץ' לאשר לעצמה באל על כללו תשלום חודשי בסך של 90 אלף דולר עבור שירותי יו"ר הדירקטוריון שיעניק לה איזי בורוביץ' ועבור עוזרתו האישית וכן תשלום עבור שירותי מזכירות. סך של 50 אלף דולר לעומת זאת יוחס לשירותי ייעוץ בנושא פיתוח תחומי פעילות חדשים של ליסינג כלי טייס, מכירת שירותי תחזוקה ופיתוח עסקים נוספים באמצעות יועצים מטעמה של כנפיים (שלה בעצם יועבר התשלום וממנה לבורוביצ'ים) לרבות שירותים לקבוצות חברות פרטיות שבשליטת אל על ואשר ביניהם יכלל גם דדי בורוביץ' אחיו התאום של איזי.

לשם השוואה ציינה אל על בהודעת הזימון לאסיפה הכלית כי שירותי היו"ר הקודם כולל העוזרת האישית ושירותי המזכירות הנלווים עמדה על 1.33 מיליון שקל אך לא כללה ייעוץ בתחום הליסינג לכלי טייס. גם אז, רק אם משווים את שכרו של איזי בורוביץ לזה של היו"ר הקודם הרי שמגיעים למספרים הגדולים פי כמה וכמה מאלו שאליהם התרגלה אל על בשנים האחרונות תחת שרביטו של מיכאל לוי.