אלדן-טק יוצאת מבריטניה: מוכרת אחזקותיה בחברה בת בריטית בתמורה ל-13.7 מ' ש'

בשלב זה אין ביכולתה של החברה להעריך את הרווח או ההפסד העשוי להיזקף לה כתוצאה ממכירת חברת הבת

אלדן-טק , שבשליטת יוסף בודנשטיין, הודיעה היום כי ביום חמישי האחרון סוכמה עיסקה במסגרתה תמכור החברה את מלוא אחזקותיה (100%) בחברת הבת אלדן-טק BVI כשהחברה צפויה לחתום על ההסכם הפורמלי בימים הקרובים.

בתמורה למכירת אחזקותיה בחברת הבת צפויה אלדן-טק לקבל מהרוכש 1.68 מיליון ליש"ט (כ-13.69 מיליון שקל), כאשר כ-700 אלפי ליש"ט (כ-5.705 מיליון שקל) בסה"כ, אמורים, להיות מועברים לחברה בתוך כשבוע ויתרת התשלום במועד השלמת העיסקה (בתוך כ-6 שבועות).

עיקר אחזקותיה של אלדן-טק BVI כוללות אחזקה ב-100% מ-Ghoslake Holdings אשר הינה הבעלים של נכס מניב בויילס בריטניה המשמש למשרדים ומסחרי בשטח כולל של כ-8,725 מ"ר ובנוסף כולל 164 מקומות חניה. כמו כן מחזיקה החברה הבת הבריטית ב-100% מ-Linchester Properties אשר החזיקה בנכס מניב באנגליה בשטח של כ-2,040 אלפי מ"ר בנוסף ל-12 מקומות חניה ואשר נמכר במהלך הרבעון השני של שנת 2005.

אלדן-טק מסרה לוברסה כי בשלב זה אין ביכולתה של החברה להעריך את הרווח או ההפסד העשוי להיזקף כתוצאה ממכירת חברת הבת, וזאת בין היתר, עקב היעדר נתונים מעודכנים להיום בדבר עלות ההשקעה בחברת הבת וסכום חבות המס הצפויה כתוצאה מביצוע המכירה האמורה.