גוטמן יוצא בהרב נכנס: טלדור תרכוש את dsIT תמורת 6 מיליון דולר

מחזור המכירות של הפעילות הנרכשת מוערך בכ-8-9 מיליון דולר ב-2004 מתוך מכירות של כ-13 מיליון דולר שהציגה dsIT אשתקד

קבוצת טלדור שבשליטת חברת DBSI לא נחה. החברה הודיעה היום שרכשה את פעילות עסקי מיקור החוץ של חברת dsIT הפרטית תמורת 6 מיליון דולר. ההסכם צפוי להיחתם בעוד כחודש בהתאם לבדיקת נאותות ולאחר ש-dsIT תפריד את פעילות הפתרונות שכוללת פעילות בתחומי הסונר והביליג.

מחזור המכירות של הפעילות הנרכשת מוערך בכ-8-9 מיליון דולר ב-2004 מתוך מכירות של כ-13 מיליון דולר שהציגה אשתקד dsIT שנמצאת בבעלות חברת DSSI (החזקה בשיעור של 68%), קרדן תקשורת (14%) ויעקב נוי (17%) המשמש כמנכ"ל החברה. dsIT מעסיקה 180 עובדים בישראל, מתוכם 110 יעברו לטלדור והיתר ימשיכו תחת הגוף החדש שיישאר בידי בעלי המניות הקיימים ב- dsIT.

עד לאחרונה ניהלה קבוצת מטריקס שבשליטת פורמולה מגעים לרכישת מלוא הבעלות ב- dsIT תמורת 9 מיליון דולר, אך מגעים אלו הופסקו ובשבועות האחרונים החלו המגעים עם טלדור.

עבורה של טלדור מדובר ברכישה שביעית מאז רכשו ברק דותן ויוסי בן שלום את השליטה בחברה באמצעות DBSI לפני כשנתיים. טלדור, אשר חתמה את הרבעון הראשון ברווח של 1.9 מיליון שקל על הכנסות של 126 ניסתה לאחרונה לרכוש את נכסי גד זאבי בחברת מלם ביחד עם קבוצת SPL, אך הציעה מחיר נמוך מדי והפסידה לטובת תים של שלמה אייזנברג.

לדברי אשר בהרב, מנכ"ל טלדור, הרכישה היא חלק מהאסטרטגיה של הקבוצה לרכוש חברות יציבות אשר אינן מצריכות רה-ארגון מקיף והקצאת משאבים ניהולים רבים.