"גלובס" חושף: המינהל בודק האם שרון ומשפחתו ביצעו "סיפוח זוחל" במאות דונמים בחוות השיקמים

מינהל מקרקעי ישראל: "בשבועיים הקרובים יבוצע סיור בשטח, סיור שלאחריו יובהר המצב העובדתי"

מינהל מקרקעי ישראל מוציא בימים אלה צוות של מודדים ומפקחים לחוות שיקמים שבבעלות ראש הממשלה אריאל שרון ובניו, על מנת לבדוק את התאמת השטחים המוחזקים בפועל על-ידי החווה, לשטחים המוגדרים בחוזה החכירה שנחתם עם שרון בשנת 1972. כך נודע ל"גלובס".

עד כה לא נעשו הפעולות הדרושות להארכת החוזה, וביניהן הבדיקה של התאמת השטחים המוחזקים בפועל לעומת הגדרת השטחים בחוזה. זאת, למרות שגלעד שרון, המנהל את ענייני החווה, פנה במועד למחוז דרום במינהל והציג מפת מדידה של השטחים, על מנת לאפשר את בדיקת השטחים לצורך הארכת חוזה החכירה.

לדברי בכירים במינהל, לאחרונה עלה חשש, כי במהלך השנים התרחש "סיפוח זוחל" של שטחים לחווה, והימנעות המינהל מביצוע הבדיקה המתחייבת, דבר המעכב את חידוש החוזה, עלולה להתפרש כרשלנות מכוונת או כעצימת עיניים.

המינהל מסר בתגובה: "במהלך השבועיים הקרובים יבוצע סיור בשטח, סיור שלאחריו יובהר המצב העובדתי". עו"ד יורם ראב"ד סירב להגיב בשם חוות שיקמים.

לקריאת הכתבה המלאה והמורחבת - כנסו לאתר הנדל"ן (בתשלום) של "גלובס"

הערה:

ניתן לבצע כניסה מזדמנת לאתר נדל"ן בתשלום באמצעות הטלפון הסלולרי. בחיוג לטלפון 057-738-0000 תקבלו קוד גישה. השאירו את השיחה פעילה עד לסיום השימוש באתר הנדל"ן.