חדש! - מחלקת עסקים

מה עשו שרירניות בלבוש מינימלי באירוע של רב בריח * למי סיפר עו"ד יגאל ארנון חוויות מתיק אולמרט * ומה הקשר בין המוצרים של ביפר ובין אסון הצונאמי

אורי בחרי מפתיע

300 המוזמנים שהגיעו לאירוע השקת אולם התצוגה החדש של רב בריח ביום ה' האחרון בחיפה, הופתעו למראה ארבע שרירניות בלבוש מינימלי שנכנסו לאולם לאחר נאומו של הבעלים והמנכ"ל, אורי בחרי, שעל גופן מאוירים בצבעי גוף דגמי הדלתות החדשים של החברה. לאורחים הנדהמים, ביניהם ראשי ערים, אדריכלים וקבלנים, סיפר בחרי כי הוא בחר להלביש את לוגו השרירן המפורסם של רב בריח בגרסה נשית ו"יפה יותר". עניין של טעם אישי, כנראה.

יגאל ארנון מתכנן

עו"ד יגאל ארנון מעביר קורס בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית. באחד השיעורים האחרונים סיפר ארנון חוויות מתיק אולמרט, שם ייצג את שר התמ"ת בתיק החשבוניות הפיקטיביות של הליכוד. ארנון אמר, כי היה תענוג לנהל את התיק, וכי לא היה צורך לעשות בו שום דבר יצירתי. עורך דין ממשרדו של ארנון, שהצטרף אליו לאותו שיעור, נתן בסופו מסר לסטודנטים, לפיו הקריירה היא לא הכל. בעניין זה ציטט את הסבא של אשתו, שאמר שאדם נולד כדי לעבוד ולא לשבת בטל, אך יש אנשים שלא יודעים מתי לפרוש, והקללה שלהם שהם עובדים עד הקבר. בנקודה הזו קם ארנון, והכריז קבל עם וסטודנטים, כי הרעיון בכלל לא במקום, ושהוא דווקא מתכוון לעבוד עד הקבר. (הדס מגן)

מרקורי אינטראקטיב פותרת

חברת מרקורי אינטראקטיב תקיים ב-9 ביוני כנס לקוחות. בכנס יהיו שלושה מסלולים: פתרון לניהול בדיקות תוכנה ובדיקות עומסים, פתרון לניהול ביצועי יישומים ופתרון להתאמה בין השקעות במערכות מידע לבין המטרות העסקיות, ניהול משאבים, ניהול פרויקטים ועוד. מרקורי תציג את הפתרונות שלה שאיפשרו לה לקבל הסמכה לסרבנס-אוקסלי. עם נותנות החסויות לכנס נמנות החברות טסנת, טסקום, קורביז, סקר, אורקל נס, ג'ון ברייס הדרכה ו-ICT. (הדס גייפמן)

פייט ממונה, פרידלנד הוזמן

אלון פייט, ששימש עד לאחרונה כמנהל שיווק מוצרים פיננסיים בקבוצת הראל השקעות, מונה למנכ"ל חברת שירותי הסיוע יורופ אסיסטנס.

האירופים מתעניינים בביפר: מנכ"ל החברה, אילן פרידלנד, הוזמן על ידי ארגון EMMA, הלא הוא European Mobile Messaging Association, להציג את ה"דיווחית" של החברה כמערכת שתופץ במדינות האיחוד האירופי להתרעה בפני רעידות אדמה, צונאמי, פעילות טרור ומצבי חירום אחרים.