ביהמ"ש דחה את בקשת חקשורי למנוע משותפו בובליל לכהן כנושא משרה בחברת פרמייר קלאב

השופטת דחתה העתירה: בין הצדדים נחתם הסכם פשרה (הסכם הרב פינטו) שהצדדים מסכימים שהוא שריר וקיים

ביהמ"ש המחוזי בת"א מחק היום (ג') על הסף את עתירתו של ניסן חקשורי להצהיר, כי אין לאפשר שותפו משה בובליל לכהן כדירקטור או כנושא משרה בחברת פרמייר קלאב, החברה האם של קבוצת קלאב הוטל.

עוד ביקש חקשורי מביהמ"ש להורות, כי בובליל יימנע מניהול בפועל של ענייני פרמייר.

לטענת חקשורי, בובליל עבר על הוראות הדין ובכלל זה הוראות חוק ניירות ערך ותקנותיו. חקשורי טען, כי בובליל ביצע עבירות פליליות ועבירות שונות על חוק ני"ע, עבירות של עדות שקר וזיוף שבגינן יש לפסול אותו מלכהן כדירקטור או כנושא משרה בפרמייר קלאב.

על-פי הסכמת הצדדים הוחלט, כי ביהמ"ש יכריע קודם בשאלה המקדמית שהעלה בובליל, האם ההסכם בינו לבין חקשורי מאפריל 2003 (הסכם הרב פינטו) על-פיו הסדירו הצדדים את חילוקי הדעות ביניהם ופסק דינה של השופטת הילה גרסטל מאוגוסט 2004 הנותן תוקף להסכם, מייתרים את העתירה ויש לדחותה על הסף.

בובליל טען, כי הסכם הרב שנחתם בינו לבין חקשורי אשר לגביו ניתן פסק דין המצהיר על תוקפו, הוא הסכם פשרה בו ויתרו הצדדים על טענות לגבי העבר והסדירו את היחסים לעתיד. כמו כן כלל ההסכם ויתור על טענות זיוף. טענותיו של חקשורי בדבר ביצוע העבירות על-ידו, עומדות בניגוד להוראות הויתור, בניגוד להתחייבותם המשותפת של הצדדים לשמירה על שם טוב ובניגוד להסכמה מפורשת שלהם לגבי הניהול וחלוקת השליטה בקבוצת קלאב הוטל.

השופטת נורית אחיטוב קבעה, כי דין העתירה להימחק על הסף מאחר ובין הצדדים נחתם הסכם פשרה (הסכם הרב פינטו) שהכל מסכימים שהוא שריר וקיים וגם חקשורי אינו טוען לבטלותו.

מעשים בטרם חתימה על הסכם הרב, שלא היו ידועים לחקשורי, אין בהם כדי לבטל את ההסכם משלא נדרש ביטולו בשל טעות או הטעייה.

לדברי אחיטוב, באשר למעשים פליליים שנטען שנעשו ע"י בובליל לאחר חתימת הסכם הרב, אלה אינם יכולים להידון למסגרת עתירה זו מחוסר סמכות עניניית. השופטת ציינה, כי אינה דוחה את התביעה על הסף מאחר ועל פסק דינה של השופטת גרסטל הוגש ערעור והוא טרם הפך לחלוט.

חקשורי חויב לשלם לבובליל הוצאות בסך 20 אלף שקל והוצאות בסכום דומה למשיבים האחרים בעתירה: יצחק וולף, דירקטור ומנכ"ל בקלאב הוטל, וחברת פרמייר קלאב ולמחזיקים בנאמנות של מניותיהם של חקשורי ובובליל בפרמייר קלאב. בסה"כ חוייב חקשורי בהוצאות בסך של 60 אלף שקל. (ה.פ 581/04).