נחתם הסכם למיזוג רשתות הצעצועים טויס אר אס והיפרטוי

קופלר, מבעלי טויס אר אס: "אנו מעוניינים להמשיך ולהפעיל הרשתות, תוך צמצום הפסדים"

נחתם הסכם עקרוני למיזוג בין רשתות הצעצועים היפרטוי, בבעלות אליעזר פישמן, לטויס אר אס, בבעלות קבוצת קופלר (מבעלי סופר-פארם). ההסכם נחתם אתמול (ב') במעמד נציגי קבוצת קופלר וקבוצת פישמן. במסגרת ההסכם, הוחלט שהרשת המשותפת תפעל תחת הסטנדרטים של טויס אר אס העולמית.

לצורך המיזוג תוקם חברה בה יהיו פישמן וקופלר שותפים בחלקים שווים. הרשת הממוזגת תיקרא "טויס אר אס". גורמים בענף מציינים, כי שתי הרשתות מפסידות.

ההסכם כפוף לאישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים, ד"ר דוד תדמור.

יו"ר קבוצת סופר-פארם בארץ, ליאון קופלר, אמר, כי "המיזוג הוא המוצא היחיד, המאפשר המשך הפעלת שתי רשתות, עם חנויות ענק בארץ קטנה כמו ישראל. המיתון ההולך ומעמיק פוגע בראש ובראשונה בענף כמו ענף הצעצועים. אנו מעוניינים להמשיך ולהפעיל את הרשתות, תוך צמצום הפסדים ונקיטת צעדי התייעלות. מיזוג הרשתות יאפשר לנו להוריד מחירים לצרכן ולהגדיל את המכירות".

פישמן אמר, כי הרשתות מספקות כיום למעלה מ-900 מקומות עבודה. "אנו מעוניינים להמשיך ולהפעיל את כל החנויות הפועלות ברשת, ואף להרחיב אותה. המיזוג יועיל הן לרשתות המתמזגות והן לצרכנים. לאחר שיתקבל האישור מהממונה על ההגבלים העסקיים, נבצע ניתוח עסקי, שיבחן, בין השאר, אם קיים קונפליקט מסחרי בין חנויות מסוימות. בתום הבדיקה נחליט על המשך דרכי הפעולה", הוסיף.

טויס אר אס החלה לפעול בארץ לפני 3 שנים והיא מפעילה 5 סניפים. רשת היפרטוי נפתחה לפני 5 שנים, והיא מפעילה 14 סניפים.

אליעזר פישמן הוא מבעלי "גלובס