המשביר החדש לצרכן מחפש בין 12 ל-15 חנויות בקניונים, פאואר-סנטרים ומרכזי קניות בולטים, לפתיחת רשת החנויות החדשה "אצ'סטון - המשביר החדש לצרכן".
הרשת החדשה תכלול חנויות בשטח של 600-800 מ"ר, בהשקעה של כ-3-4 מיליון שקל בפתיחת כל חנות.
מנכ"ל רשת המשביר החדש לצרכן, רמי שביט, אמר, כי החל מהיום (א') ובמהלך השבועיים הקרובים, יחל צוות של חמישה מנהלים אדמיניסטרטיביים מטעם המשביר החדש לצרכן לאתר ולנהל מו"מ עם קניונים, אזורי קניות אסטרטגיים וצמתי קניות בולטים בכל רחבי הארץ, לאיתור האתרים בהם יוקמו סניפי הרשת החדשה.
הסניף הראשון של הרשת נפתח השבוע בקניון איילון שברמת-גן. הרשת שכרה חנות של 750 מ"ר, אך מסרבת לפרסם את מחיר העיסקה, בטענה שמדובר בהסכם סודי בינה לבין עזריאלי.
החיבור העסקי בין אצ'סטון למשביר החדש לצרכן מבוצע בעקבות רכישת אצ'סטון את ענק הקוסמטיקה האירופאי מריונו לפני מספר חודשים. מריונו העולמית חתמה באוגוסט 2004 על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו השקיעה במשביר החדש לצרכן מעל 10 מיליון דולר.
בבעלות חברת אצ'סטון נמצאים נכסים רבים ברחבי העולם. המשביר החדש לצרכן מונה כיום 24 סניפים, והינו רשת בתי הכולבו היחידה בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.