נשיא פובליסיס במו"מ אינטנסיבי למיזוג אריאלי עם פלד 3

הרעיון למזג את אריאלי ופלד 3 -ממשי יותר כעת * נבחן מיזוג חלק מהפעילויות תחת פובליסיס

מוריס לוי, נשיא קבוצת הפרסום פובליסיס, שהגיע לארץ בסוף השבוע שעבר, עשה את הימים האחרונים בנסיונות אינטנסיביים לקידום המיזוג בין אריאלי ופלד 3.

ביולי 97' רכשה פובליסיס %51 מאריאלי, והודיעה על כוונתה לרכוש גם %51 מפלד 3. אולם, עיסקה זו לא יצאה עדיין אל הפועל, ככל הנראה, בשל אי הסכמה בין פובליסיס ופלד 3 על שווי החברה.

באותה תקופה הוערכה העסקה בכ-3 מיליון דולר, על פי שווי חברה של 5.5 מיליון דולר. כזכור, עיסקת הרכישה של %51 ממניות אריאלי נעשתה בסכום של 6.3 מיליון דולר. פובליסיס ציפתה, כי העיסקה הכפולה תהפוך אותה לגורם המשמעותי והגדול ביותר בענף הפרסום הישראלי, תחזית שלא התממשה עד כה.

בשיחות שקיים לוי במהלך סוף השבוע עם נציגי פלד 3, נבדקו האפשרויות לקידום ההסכם של פובליסיס עם פלד 3, כדי לחזק את פובליסיס בישראל.

כעת נראה, כי הרעיון לאחד את אריאלי עם פלד 3 הופך לממשי יותר מאי פעם. בין היתר נבחנת האפשרות להקים אופרציה משותפת בניהול משותף של שלושת המנכ"לים. לחילופין, הועלתה האפשרות למזג חלק מהפעילויות תחת ארגון-גג של פובליסיס, על תקן חברת אחזקות.

ההסכם של פובליסיס עם פלד 3 כפוף, אם כך, לנוסחא שתתגבש באיחוד שתי המערכות. עדיין קיימת האפשרות, הקלושה אמנם, שההסכם עם פלד 3 יתפוצץ, ותופסק ההתקשרות שלו עם פובליסיס כתוצאה מאי יכולת להגיע להסכמה.

לפרסום פלד 3 הסכם אסוסיאיישן עם סוכנות פובליסיס. הלקוח המשותף של שני הגורמים הוא מכוניות רנו, המיוצג בארץ ע"י בני משה קרסו. בנוסף, מחזיק פלד בשורה של לקוחות בינלאומיים שהם תוצאה של יחסי האפיליאיישן עם פובליסיס. על רשימה זו נמנים: לוריאל, אס.אי. ג'ונסון, טמפקס, והיולט-פקארד.

פובליסיס, שהיקף תקציביה עומד על כ-5 מיליארד דולר, מחזיקה גם בתקציבי קוקה קולה, נסטלה, קימברלי קלארק, בריטיש איירווייז, היולט-פקארד, ווירלפול ועוד.« מאת ורד שרון-ריבלין « נשיא פובליסיס במו"מ אינטנסיבי למיזוג אריאלי עם פלד 3 « הרעיון למזג את אריאלי ופלד 3 -ממשי יותר כעת * נבחן מיזוג חלק מהפעילויות תחת פובליסיס