צניחה של 40% ברייטינג של פיק-אפ ביום

גם לאחר פרשת הזיופים, "כוכב נולד" לא הצליחה לשמור על רייטינג גבוה ללקט ונפגעה יחד עם סדרת הדגל החדשה של ערוץ 10 מפתיחת המכביה

הטלנובלה החדשה של ערוץ 10, "פיק אפ" המשודרת מידי ערב (מימי ראשון עד חמישי) בשעה 21:00, איבדה בתוך יום אחד בלבד כ-% 40 מהרייטינג שלה. אמש עמד הרייטינג של הסדרה על 4% בלבד בקרב משקי בית יהודיים, זאת לעומת 6.9% שלשום, בערב השידור הראשון של הסדרה.

ההד התקשורתי לו זכתה התוכנית האחרונה של "כוכב נולד 3 ", אשר שודרה בשבוע שעבר, בזכות הזיופים שהתגלו בהצבעת הצופים בבית, לא הצליח לגרום להעלאת הרייטינג של התוכנית ששודרה אתמול. אולם, יש לזכור, כי אמש שודר לקט של תוכניות "כוכב נולד 3 ". זאת, לקראת שלב "גלגל ההצלה" שיתקיים במהלך השבוע הבא. הרייטינג של התוכנית אתמול עמד על 16.3%, זאת לעומת ממוצע של כ-20% שנרשם בתוכניות האחרונות של "כוכב נולד 3 ".

יש לציין, כי אתמול נרשם רייטינג נמוך למדי לאורך כל שעות הערב בערוצי הטלוויזיה המרכזיים. כך לדוגמא, מהדורת החדשות של ערוץ 2 רשמה רייטינג של 14.2%, לעומת רייטינג של 7.2% למבט של ערוץ 1 ורייטינג של 5.6% בלבד למהדורת החדשות של ערוץ 10 .

טקס פתיחת המכביה שנערך אתמול, ושודר בערוץ 1, הגיע לרייטינג של 15.5% . טקס הפתיחה, כמו גם כוכב נולד, עשויים להסביר את הרייטינג הנמוך יחסית של "פיק אפ", אשר שודרה באותן שעות בהם שודרו משדרים אלה.

מנגד נציין, כי לא מעט צופים שצפו ב"פיק אפ" שלשום לא שבו אתמול למסך, למרות שמדובר בסדרה יומית, כזו שבדרך כלל שומרת על יציבות בשיעורי הצפייה. "פיק אפ" משודרת בשידור חוזר מידי לילה בחצות. בשלב זה מתוכננים 100 פרקים בסדרה, ובשלב מאוחר יותר יחליטו האם להמשיכה. *