הדוגמנית מורן אטיאס, שהובילה את קמפיין הפרסום של רנואר בשלוש העונות האחרונות, חתמה על חוזה נוסף ותייצג את הרשת זו העונה הרביעית. במסגרת החוזה תקבל אטיאס 80 אלף דולר עבור מסע הפרסום של חורף 2005. לדברי אלי ברקוביץ, מנכ"ל רנואר, מסקר שערכה לאחרונה רשת רנואר עולה כי אטיאס משדרת בצורה מושלמת את ערכי המותג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.