רכבת ישראל מקדמת תכנון ראשוני לחיבור בין שתי מסילות הרכבת לירושלים, בין המסילה המשודרגת - ת"א-ירושלים דרך בית שמש (חלופה S) לבין הרכבת המהירה - ירושלים-מודיעין-ת"א, שנמצאת בתכנון מתקדם.
החיבור בין התחנה הסופית של הקו המשודרג במלחה, לתחנה המתוכננת בקו המהיר בבנייני האומה, ייעשה במעבר תת-קרקעי דרך תחנה במרכז העיר, ככל הנראה מתחת לגן העצמאות.
יו"ר דירקטוריון הרכבת, משה ליאון, אמר ל"גלובס", כי הנושא בתכנון ראשוני בלבד והוא עדיין אינו נכלל בתוכניות הביצוע של הרכבת לשנים הקרובות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.