סולל בונה היא חברת התשתית הראשונה שזכתה במכרז סגור של מע"צ לסלילת כביש עוקף, שסלילתו נדרשת בעקבות חתימת הסכם וואי. מדובר בקטע מכביש עוקף דהריה, מצומת אשכולות עד היישוב דורה בהר חברון. היקף העבודה 8.9 מיליון שקל, ללא מע"מ.
מע"צ קבעה שיטה מיוחדת למכרזי הכבישים העוקפים, לפיה היא קובעת את ההיקף הכספי של העבודה, והקבלנים מתחרים על גודל ההנחה שהם נותנים. במקרה של סולל בונה, המחיר של מע"צ היה 12 מיליון שקל, וסולל בונה הציעה את ההנחה הגבוהה ביותר, בשיעור של %26.
עדיין לא נקבע הזוכה למכרז שני שפרסמה מע"צ בשבוע שעבר, לקטע כביש בן 2.5 ק"מ בין היישוב אפרת לכביש מספר 60, שיהווה את החלק הראשון של עוקף אל ערוב.
מע"צ פרסמה השבוע מכרז נוסף, כביש המשך לעוקף דהריה, הנקרא מכרז שקף/נגוהות (היישובים אליהם מגיע הכביש). מדובר בסלילה של 2.5 ק"מ, והעבודה כוללת כ-3000 מ"ק חפירה, מצעים ואספלט. עוד נודע, כי שלושת המכרזים הבאים יהיו על כבישים עוקפים באזורי עלי זהב, צומת תפוח ואלון מורה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.