מחלקת עסקים

עודד טירה מפרגן ליוסי רוזן, מבעלי קלאבמרקט * ארז פיטל תופס את כיסא המנהל בחנות של איקאה * ופיני כהן, מנכ"ל אפריקה-ישראל, נבחר ליו"ר עמותת הידידים של המרכז הרפואי רבין

טירה מפרגן לרוזן

* עודד טירה, יו"ר מועדון ה-100 של הטכניון ונשיאה לשעבר של התאחדות התעשיינים, ניצל את מפגש המועדון ביום שישי על מנת לפרגן ליוסי רוזן, מבעלי קלאבמרקט: "פעלתי רבות עם רוזן במסגרת התאחדות התעשיינים. רוזן הוא אדם ישר עם קבלות במישור העסקי. איני מאמין לפרסום שרוזן הציג מצגי שווא לספקים ברשת". טירה קרא לראשי הממסד הפוליטי והמגזר הכלכלי להימנע מההכרזות כי מתיחות ביטחונית משפיעה לרעה על מצב המשק. לדבריו, "השמעת המשוואה מעודדת את אבו-מאזן וראשי הפלסטינים להימנע ממאבק נגד ארגוני הטרור ברשות הפלסטינית. ח"כ עמיר פרץ תקף במפגש את מדיניותו של שר האוצר, בנימין נתניהו: "זהו מצב אבסורדי שבו ראש הממשלה מבצע את תוכנית ההתנתקות שהביאה לרגיעה ולצמיחה, ושר האוצר שכביכול פועל לצמיחה, מנסה לסכל את תוכנית ההתנתקות ובכך גורם לעצירת הצמיחה כאשר טענתו היא שהמשק יכול לצמוח גם במצב מלחמה". ח"כ אברהם (בייגה) שוחט אמר, כי לא ייתכן שבמקביל לרפורמה במס מקטינים את תקציב המדינה באחוז אחד בכל שנה, כפי שמופיע בתוכנית האוצר. "פעולה זו תגרום להרס החברה הישראלית", סיכם.

כהן נבחר ליו"ר

* מועצת המנהלים של עמותת ידידי המרכז הרפואי רבין בחרה בפיני כהן, מנכ"ל אפריקה-ישראל, ליו"ר עמותת הידידים של המרכז הרפואי רבין.

במסגרת תפקידו ירכז כהן את פעילות אגודת הידידים, ויפעל לקידום ופיתוח המרכז הרפואי. בארוחת הערב שהתקיימה לרגל מינויו, הודה כהן למועצת המנהלים על הבחירה והודה ל"חברתו משכבר הימים נאווה ברק, נשיאת עמותת הידידים, על ההיכרות עם ד"ר דן אופנהיים, מנהל המרכז הרפואי והנהלת עמותת הידידים ועם עבודת הקודש במרכז".

פיטל מתמנה, אבי כהן זוכה

* ארז פיטל מונה למנהל חנות איקאה במקומו של איל סלוק, שסיים לאחרונה את תפקידו. פיטל היה שותף לצוות ההקמה של איקאה ישראל, והחל את דרכו כסגן מנהל שירות לקוחות בחברה.

* המסעדן אבי כהן, בעל בתי האוכל היפניים יקימונו, הפועלים בתל אביב, ירושלים ואילת, זכה בפרס "כוכב היהלום" מטעם האקדמיה האמריקנית למדעי האירוח. בין המסעדות להן הוענק הפרס לשנת 2005: אלן דוכס ודניאל בניו יורק ולה פרגולה ברומא.