מגזין "טיים-אאוט" תובע 750 אלף שקל מחברת תיירות בטענה לשימוש בסימן המסחר שלו

טוען כי חברת הוכמן-שכטר הפיקה אירוע באילת לעובדי רפא"ל תחת הכותרת "סופשבוע טיים-אאוט" כן ושורה של מוצרים נלווים עם המותג

מגזין הבידור "טיים-אאוט" תובע בבימ"ש השלום בת"א צו מניעה ו-750 אלף שקל (לצורכי אגרה), מחברת הוכמן-שכטר עידן חדש בתיירות, וממנהלה, אריה שכטר, בטענה לשימוש בסימן המסחר שלו.

לטענתו, באמצעות עו"ד גד אזור, הנתבעים הפיקו אירוע באילת לעובדי רפא"ל, בכותרת "סופשבוע טיים-אאוט", וכן מגזינים, אתר אינטרנט, ושורה של מוצרים נלווים עם המותג.

לדבריו, שכטר התנפל על מנכ"ל המגזין, יובל סיגלר, בפגישה ביניהם, ונקט אלימות, קללות ואיומים כלפי אנשיו. הוא מבקש צו מניעה קבוע, האוסר על הנתבעים שימוש בשם, וכן פיצוי בגין נזקיו.

טרם הוגש כתב הגנה.