בוטלה זכייתה של מי ערד במכרז לעבודות באיילון דרום בהיקף של 150 מיליון שקל - רמט אושרה במקומה

נתיבי איילון ביטלה הזכייה כיוון שמי ערד לא הסדירה את ההתקשרות עם קבלן המשנה לבניית גשרים

בוטלה זכייתה של חברת מי ערד במכרז לביצוע עבודות באיילון דרום בהיקף של 150 מיליון שקל. כך נודע ל"גלובס".

חברת נתיבי איילון הודיעה למי ערד, כי זכייתה במכרז בוטלה כיוון שלא הסדירה את ההתקשרות עם קבלן המשנה לבניית גשרים. חברת נתיבי איילון אישרה את הידיעה.

נתיבי איילון הודיעה לחברת רמט, אשר הצעתה הכספית עמדה במקום השני, כי היא הזוכה במכרז.

מי ערד זכתה בחודש יוני במכרז של נתיבי איילון לביצוע עבודות בקטע שבין גשר רבין למחלף חולות.

העבודות כוללות גם את הכשרת תוואי הרכבת בקו פלשת, הוספת גשר רכבת במחלף חולות והוספת נתיבי שלישי בכל כיוון בנתיבי איילון, וכן הכנות לחיבור עתידי בכביש 431. העבודות צפויות להימשך עד שנת 2008.

עם זכייתה של מי ערד במכרז התעכבה החברה בהשלמת ההתקשרות מול קבלן משנה להקמת הגשרים. מי ערד ניסתה להתקשר מול חברת מליבו.

לטענת גורמים במשרד התחבורה, "פסילתה של מי ערד מעלה חשש כבד לקשר שבין קבלני משנה לחברות הגדולות ואי מתן אפשרות לחברות אחרות לקבל שירותים מאותם קבלני משנה, דבר שיכול להנציח את המצב שבו בתחום התשתיות שולטות במשק כשמונה חברות גדולות".

יצוין, כי רמט לא נדרשת להתקשר עם קבלן משנה, כיוון שהיא מבצעת בעצמה את עבודות הגישור.

פרויקט איילון דרום נחשב לאחד מפרויקטי התשתית הגדולים ביותר שמקודמים כיום בנתיבי התחבורה.

החברה מקדמת עשרה פרויקטים במקביל, בהיקף של 1.15 מיליארד שקל.

חברת נתיבי איילון צפויה לפרסם בקרוב מכרז נוסף בקטע שבין גשר תל גיבורים למחלף וולפסון.