עו"ד חוטר-ישי הודיע: לא אגיע להיחקר במשטרה

יו"ר לשכת עורכי הדין עו"ד דרור חוטר-ישי שזומן אתמול להיחקר במשטרה ביום ראשון בחשד לעבירה נוספת של זילות בית-המשפט, הודיע כי לא יגיע לחקירה, משום ש"אין צורך בכך".

לאחר הרשעתו בבית משפט השלום בתל-אביב בעבירות מס, לפני כשנה, תקף עורך הדין חוטר-ישי את השופטת זיוה הדסי הרמן שהרשיעה אותו. חוטר-ישי אמר בין היתר שהשופטת עשתה יד אחת עם הפרקליטות וכינה את פסק הדין "טפשי". הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום בגין זילות בית המשפט והוא בוטל לאחר שחוטר-ישי התנצל.

בשבוע שעבר השתתף חוטר-ישי בישיבה של לשכת עורכי הדין שדנה בבקשת השופטת הדסי הרמן לאפשר לה להעסיק שני מתמחים. במהלך הדיון הוקלט חוטר-ישי כשהוא מפקפק בכישוריה של השופטת, ובעקבות כך מתכוונת פרקליטות המדינה לחדש את כתב האישום נגדו, והיחידה הארצית לחקירות הונאה זימנה אותו לחקירה.

עו"ד חוטר-ישי מסר אתמול בתגובה: "הודעתי כי מאחר שהפרקליטות הגישה לבית-המשפט העליון את הקלטת ותמליל הישיבה משבוע שעבר, ממילא אין צורך בחקירה.

"דברי נאמרו כדין במסגרת תפקידי, ורק במשטרים חשוכים ובמדינות משטרה מזמינים לחקירה אדם המביע את עמדתו במסגרת תפקידו. כל מי שחושב כי ביקורת על פסק דין מוטעה, הינה מעשה זילות, אינו מבין משטר דמוקרטי מהו. השופטים אינם חסינים מביקורת ופסקי הדין שלהם אינם פטורים מטעות"