ראשי מפלגת המרכז מציגים הרשימה לכנסת

העשיריה הפותחת, על-פי ההערכות: מרדכי, שחק, מרידור, מילוא, סביר, רבין, רונן, מגן, לסרי, ומרום

מפלגת המרכז מכנסת הערב מסיבת עיתונאים להצגת רשימתה לכנסת. במהלך היום (ג') נועדו ראשי המפלגה במטה בתל-אביב עם המועמדים ועידכנו אותם לגבי מיקומם. ל"גלובס" נמסר, כי "הרביעיה נראתה כמו אחרי מלחמת עולם. דן מרידור נראה גמור לחלוטין, רוני מילוא לא נראה מאושר, אמנון ליפקין שחק נראה כמי ששרוי בבעיה ומרדכי נראה כמי שמנצח על כל המלאכה".

עוד נמסר, כי עד לשלב ההכרעה הסופי התלבטו ראשי המפלגה אם להזיז את נחמה רונן מהמקום השביעי שהובטח לה לתחתית העשיריה הראשונה. על הפרק עמדו החלופות: דוד מגן למקום החמישי, אורי סביר למקום השביעי ורונן לעשירי. או, סביר למקום החמישי, רונן במקום השביעי ומגן במקום השמיני.

חגי מירום תוכנן להיכנס לעשיריה הראשונה ולדני גילרמן, נשיא איגוד לשכות המסחר הוצע המקום העשירי, אולם הוא העדיף שלא להיכלל ברשימת המפלגה לכנסת. יו"ר המפלגה, יצחק מרדכי הבהיר למועמדים, כי המיקום ברשימה לא ישפיע על מינויים לתפקידים ביצועיים, בכלל זה לתפקידי שרים.

עם סגירת הגיליון, העריך גורם בכיר את העשריה הפותחת של הרשימה: יצחק מרדכי, אמנון שחק, דן מרידור, רוני מילוא, אורי סביר, דליה רבין, נחמה רונן, דוד מגן, יחיאל לסרי, וחגי מרום