"רשת" "וראייטי ישראל" ו"טמיר כהן" בקמפיין משותף למען ילדי "וראייטי". במסגרת פעילויותיה למען הקהילה מאמצת חברת "רשת", מזכייניות ערוץ 2, את "וראייטי ישראל" - ארגון הפועל למען ילדים פגועים. מטרת התשדירים: להגביר את המודעות הציבורית לפעילות "וראייטי ישראל", ולגייס תרומות לארגון. ייחודו של הקמפיין, שנכתב והופק בהתנדבות ע"י פירסום טמיר-כהן, הוא ביצירת הזדהות וקשר אישי בין הילד הפונה לבין הצופה התורם.
הסיסמא המובילה את הקמפיין: "כולנו ילדים של החיים, חבק אותי, תרום לוראייטי", כשבכל תשדיר מופיע ילד וראייטי ומספר על חלומו הגדול
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.